آیا عدم استفاده از مکوندی در نفت مسجدسلیمان، طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان بود ؟!
آیا عدم استفاده از مکوندی در نفت مسجدسلیمان، طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان بود ؟!

شهر اولین ها// تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نهایت با حضور سهراب بختیاری زاده بر روی نمیکت خود بعنوان سرمربی رقابتهای فصل جاری را آغاز خواهد کرد اما آنچه بیش از همه تعجب برانگیز و البته جای سوال دارد عدم انتخاب بهروز مکوندی بعلت طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان از سوی هیأت دولت مطرح شده است. […]

شهر اولین ها// تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نهایت با حضور سهراب بختیاری زاده بر روی نمیکت خود بعنوان سرمربی رقابتهای فصل جاری را آغاز خواهد کرد اما آنچه بیش از همه تعجب برانگیز و البته جای سوال دارد عدم انتخاب بهروز مکوندی بعلت طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان از سوی هیأت دولت مطرح شده است.

به گزارش شهر اولین ها، هدایت یزدی در مصاحبه اخیر خود از مذاکره با مربیانی همچون موسوی و مکوندی برای تصدی سرمربیگری نفت مسجدسلیمان سخن گفت و اینکه باشگاه به علت ممنوعیت استفاده از نیروهای بازنشسته از سوی هیات دولت با آن‎ها به توافق نرسیده است. اما با نگاهی به سنوات گذشته و فصل ۹۲-۹۳ که نفتی ها با همین بهروز مکوندی به لیگ برتر راه یافتند یا در فصل گذشته نیز کورش موسوی یکی از گزینه های اصلی سرمربیگری نفت مسجدسلیمان بشمار میرفت به نظر می رسد عدم توافقات با مکوندی ریشه در برخی موارد دیگر دارد…

بهروز مکوندی از جمله مربیانی بوده که بارها به فقدان برنامه مدون و مشخص در مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان اشاره داشته و اینکه تیم نفت در آغاز هرفصل تنها با جذب نفرات و تعیین کادرفنی صرفاً با هدف شرکت در مسابقات به لیگ یک قدم می نهد. و اینکه محبوبیت این مربی در میان هواداران حقیقت انکار ناشدنی فوتبال مسجدسلیمان است که با حضور مجدد وی بر روی نیمکت نفت باز هم شور و نشاط گذشته به ورزشگاه شهیدبهنام محمدی باز می گردد.

با تمام این تفاسیر امیدواریم تا باتوجه به انتخاب بختیاری زاده و آغاز تمرینات این تیم حضور پرقدرت شیران زاگرس را در رقابتهای لیگ یک شاهد باشیم.