سرمربی نفت مسجدسلیمان تا پایان هفته معرفی می‎شود
سرمربی نفت مسجدسلیمان تا پایان هفته معرفی می‎شود

شهر اولین ها// مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب از نهایی شدن انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خبرداد. به گزارش شهر اولین ها، هدایت یزدی اظهارکرد: با توجه به این که سرنوشت تیم نفت مسجدسلیمان برای ما بسیار مهم است، از یک ماه پیش با کمک کمیته فنی فوتبال باشگاه، فعالیت خود را […]

شهر اولین ها// مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب از نهایی شدن انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خبرداد.

به گزارش شهر اولین ها، هدایت یزدی اظهارکرد: با توجه به این که سرنوشت تیم نفت مسجدسلیمان برای ما بسیار مهم است، از یک ماه پیش با کمک کمیته فنی فوتبال باشگاه، فعالیت خود را برای انتخاب سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان آغاز کرده‎ایم.

وی مهم‌ترین علت تاخیر در معرفی سرمربی این تیم را ممنوعیت استفاده از نیروهای بازنشسته از سوی هیات دولت اعلام کرد و افزود: ما در این مدت با مربیانی همچون سیدکورش موسوی، بهروز مکوندی و کریم بوستانی نیز مذاکراتی داشته ایم ولی به علت همین موضوع نتوانستیم با یکی از آن‎ها به توافق برسیم.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب از مذاکره با اکبر میثاقیان، حمید درخشان و مجید نامجومطلق نیز خبرداد و گفت: این مربیان تمایلی به حضور  در خوزستان نداشتند.

وی با اشاره به این که سرمربی تیم تا ۷۲ ساعت آینده مشخص خواهد شد، عنوان کرد: تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان نیز به زودی آغاز می‎شود و در تلاش هستیم یک تیم خوب را آماده حضور در مسابقات فصل آینده لیگ دسته اول کشور کنیم.

یزدی با تقدیر از زحمات فرزاد حافظی سرمربی فصل گذشته این تیم گفت: او فصل گذشته زحمات زیادی برای تیم در لیگ یک کشید.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب درخصوص مربیگری داریوش یزدی در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز گفت: شرایط برای حضور یزدی در مسجدسلیمان مهیا نمی باشد.

وی بیان کرد: در حال مذاکره با مربی موردنظر هستیم و پس از توافق نهایی، علاوه بر رسانه ای کردن نام او، تمرینات تیم را با تمام توان آغاز خواهیم کرد.

یزدی در پایان ضمن تشکر از زحمات مسوولان شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان و پیشکسوتان این شهرستان، گفت: از هواداران پرشور تیم نفت درخواست می‌کنم مانند گذشته در جهت صعود تیم محبوب نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر، حامی و پشتیبان تیم خود باشند.

ایسنا