نخستین گروه دانشجویان کارشناسی ارشد حسابداری واحد مسجدسلیمان از پایان نامه خود دفاع کردند
نخستین گروه دانشجویان کارشناسی ارشد حسابداری واحد مسجدسلیمان از پایان نامه خود دفاع کردند

شهر اولین ها// هشت نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته حسابداری واحد دانشگاهی مسجدسلیمان به عنوان اولین گروه دانشجویی در این رشته تحصیلی، موفق به دفاع از پایان نامه و فارغ التحصیلی در این مقطع شدند. به گزارش شهر اولین ها به نقل از آنا، با حضور استادان راهنما، هیأت داوران و تنی چند از […]

شهر اولین ها// هشت نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته حسابداری واحد دانشگاهی مسجدسلیمان به عنوان اولین گروه دانشجویی در این رشته تحصیلی، موفق به دفاع از پایان نامه و فارغ التحصیلی در این مقطع شدند.

به گزارش شهر اولین ها به نقل از آنا، با حضور استادان راهنما، هیأت داوران و تنی چند از مسئولان و دانشجویان واحد مسجدسلیمان، در نخستین روز برگزاری جلسه دفاعیه، دانشجویان کارشناسی ارشد حسابداری، احمد اسدی کمال، احمدرضا طاهری فرد، عبدالکاظم سواعدی و راضیه بنده زاده در نوبت صبح و کهزاد مردانی، محمد قاسمی، امیر جمشیدی بابرصاد و زینب عباسی راکی در نوبت عصر از پایان نامه کارشناسی ارشد خود دفاع کردند.

احمد اسدی‌کمال به عنوان نخستین دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان موفق شد با کسب نمره ۱۷/۵ از پایان نامه خود با عنوان «بررسی نقش حاکمیت شرکتی در پیش بینی ورشکستگی با استفاده از مدل آلتمن در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران» دفاع کند.