8 ماه حقوق معوقه کارگران شهرداری صحت ندارد/ سفر به لهستان کلاً منتفی شده است
8 ماه حقوق معوقه کارگران شهرداری صحت ندارد/ سفر به لهستان کلاً منتفی شده است

سایت خبری شهر اولین ها// سرپرست شهرداری مسجدسلیمان اظهار داشت : حقوق معوقه 8 ماه کارگران شهرداری به هیچوجه صحت ندارد.ضمن اینکه موضوع سفر خارجی به کشور لهستان نیز کلاً منتفی شده است. اسفندیار باقری سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری شهر اولین ها توضیحاتی در خصوص اظهارات اخیر عضو شورای شهر ارائه […]

سایت خبری شهر اولین ها// سرپرست شهرداری مسجدسلیمان اظهار داشت : حقوق معوقه 8 ماه کارگران شهرداری به هیچوجه صحت ندارد.ضمن اینکه موضوع سفر خارجی به کشور لهستان نیز کلاً منتفی شده است.

اسفندیار باقری سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری شهر اولین ها توضیحاتی در خصوص اظهارات اخیر عضو شورای شهر ارائه داده است که در زیر خواهید خواند:

*در خصوص سفر سرپرست شهرداری و رییس شورای شهر به کشور خارجی ،در مورخ 23 اسفندماه نامه از استانداری به کلیه شهرداری های استان مبنی بر اعزام شهردار و یکی از اعضای شورای شهر به کشور لهستان جهت کسب اطلاعات شهرسازی و تجارب بین المللی ارسال شده و اخیراً نیز طی نامه ای مجدد این موضوع از طریق استانداری کاملاً منتفی گردید و سفر خارجی مورد اشاره نیز انجام نخواهد شد.

ضمن اینکه مکاتبه ای با شورا در خصوص این سفر صورت نگرفته و مصوبه ای نیز در شورای شهر مطرح نشده است.

*در خصوص 8 ماه حقوق معوقه کارگران شهرداری نیز این موضوع به هیچوجه صحت ندارد و از آبانماه سال گذشته تاکنون که بنده عهده دار مدیریت شهرداری می باشم با عیدی سال گذشته  8ماه حقوق به پرسنل شهرداری پرداخت گردیده که میانگین هرماه دو حقوق را پرداخت نموده ایم و از این حیث می توان گفت که این موضوع در طول تاریخ شهرداری مسجدسلیمان پس از انقلاب بی نظیر بوده است.

همچنین تعدادی از نفرات روزمزد در واحدهای مختلف شهرداری از مدیریت شهردار پیشین بصورت روزمزد مشغول به کار بوده اند و طی مکاتبات مکرر با واحدهای مذکور خواستار تسویه و خاتمه همکاری با آنان شده ایم و اظهار داشته ایم که این شهرداری مسئولیتی در خصوص پرداخت حقوق این نفرات نخواهد داشت.

*در خصوص تعطیلی پروژه ها و فعالیتهای عمرانی و سایر در سطح شهرستان طی دوره مدیریت بنده نیز یادآور می شوم که اهم این فعالیتها در شهرداری مسجدسلیمان طی پنج ماه اخیر به شرح زیر می باشد :

1-خرید 300 تن قیر مورد نیاز شهرداری و تولید نزدیک به 60 هزارمترمربع آسفالت که بخش عمده ای از آن در محلاتی همچون سبزآباد،بی بیان،کلگه، باغ چشمه علی، نمره 8 ، چهاربیشه و … اجرا شده است.

2-تجهیز و روشنایی بوستان محله ای باشگاه سوارکاران و افتتاح آن .

3-تکمیل و تجهیز بوستان محله سعدی .

4-تکمیل و تجهیز بوستان محله ای شیخ مندنی.

5-رفع مشکل بحرانی فاضلاب بازار نمره یک که بصورت فورس ماژور و با کمترین هزینه اجرا گردید.

6-پیگیری و پیشرفت قابل توجه احداث فضای سبز و پارک 11 هکتاری روبروی ترمینال نفتک که با تخصیص اعتبار 20 میلیاردریالی و پیشرفت حدود 50 درصدی یکی از پروژه های ماندگار شهرستان خواهد بود.

7-خرید 2 دستگاه ماشین مکانیزه حمل زباله و ترمیم 12 دستگاه ماشین آلات موتوری شهرداری مسجدسلیمان.

8- خرید 300 عدد سطل زباله 700 لیتری و جانمایی در مناطق مختلف.

9- عملیات روشنایی معابر و نورافشانی میادین ،پارکها و پل ها بهمراه رنگ آمیزی جداول سطح شهر.

10- ترمیم نوارحفاری در محلات مختلف شهرستان.

11- برگزاری جشن بزرگ انقلاب و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی ،ورزشی و …

12- معرفی شهرستان مسجدسلیمان در شبکه سراسری صدا و سیما در دو تایم 30 دقیقه ای ( برنامه شهر به شهر شبکه دوم سیما ) .

و برنامه های متعدد دیگری که با حمایتهای امام جمعه محترم شهرستان و فرماندار سختکوش مسجدسلیمان طی چند ماه اخیر توسط شهرداری مسجدسلیمان صورت پذیرفته است. همچنین ضمن تشکر از اعضای شورای شهر که همواره حامی بنده و مجموعه شهرداری بوده اند امیدوارم با تعامل این دوستان شاهد پیشبرد اهداف این سازمان طی ماههای آتی باشیم.