حجت الاسلام امینی ادامه داد:آنان که فکر میکنند دعا مخصوص افراد بیکار است،سخت اشتباه میکند اینها تفکر غربی است
حجت الاسلام امینی ادامه داد:آنان که فکر میکنند دعا مخصوص افراد بیکار است،سخت اشتباه میکند اینها تفکر غربی است

سایت خبری شهر اولین ها//اولین نماز جمعه ماه رمضان در مسجدسلیمان به امامت حجت الاسلام امینی برگزار شد. حجت الاسلام امینی در ابتدا ضمن دعوت همه مردم به تقوا الهی  به عبادات روزه داری ها و به سخنان پیامبر اشاره کرد و گفت:پیامبر علم کل,پیامبری که اهانت شده،پیامبری که بیست ویک نبرد رامدیریت کرده,پیامبرپرتلاشی بوده […]

سایت خبری شهر اولین ها//اولین نماز جمعه ماه رمضان در مسجدسلیمان به امامت حجت الاسلام امینی برگزار شد.

حجت الاسلام امینی در ابتدا ضمن دعوت همه مردم به تقوا الهی  به عبادات روزه داری ها و به سخنان پیامبر اشاره کرد و گفت:پیامبر علم کل,پیامبری که اهانت شده،پیامبری که بیست ویک نبرد رامدیریت کرده,پیامبرپرتلاشی بوده و آنان که پیامبر را خوب شناختند حتما امام خمینی راهم شناختند,کسی که با۹۰سال انقلاب حق وباطل را ایجادکرد ،امام خمینی که در رمضان همه ملاقات ها را تعطیل و فقط ضروریات آزاد کرد ،امام خمینی که این دوران را می دید،دورانی پر از ارتباطی که در آن ارتباط با خداوند کم هست.

وی در ادامه افزود:سرمایه داران مسجدسلیمانی زیادند،اما باید اشکال گرفت ،چرا در بعضی شهرها بعضی ها بیمارستان،مدرسه،اتوبان ساخته اند اما بچه های مسجدسلیمان اینطور نیستند،اینها حب الدنیا هست.

حجت الاسلام امینی ادامه داد:آنان که فکر میکنند دعا مخصوص افراد بیکار است،سخت اشتباه میکند اینها تفکر غربی است.

وی در خطبه دوم ماه رمضان را تبریک گفت و ادامه داد:تشکر از همه کسانی که درحال تکریم این ماه هستند نیروانتظامی،بازرگانی و از ستادامربه معروف و نهی از منکر درخواست میکنم جهت تذکر به روزه خواران با ملایمت اقدام کنند.

وی افزود:این همه سال گذشت،در این شهر هزارساله،که شهر شهیدبهنام محمدی،علیمردان خان بختیاری است باید این ماه مبارک راتکریم کنند.

وی ادامه داد:انقلابی شهید مهدی طهماسبی است،انقلابی این جوانان مسجدسلیمان هستند که چند روز برای دفن شهید مهدی طهماسبی در مسجدسلیمان درخواست کردند.

حاج آقا امینی با اشاره به حقوق های چند صد میلیونی بعضی مدیران افزود:با این خقوق ها میتوان هزارکارگر حقوق نگرفته را حقوق دهیم.

خبرگزاری امید