نفت مسجدسلیمان صدرنشین سوپرلیگ گلف کشور شد
نفت مسجدسلیمان صدرنشین سوپرلیگ گلف کشور شد

سایت خبری شهر اولین ها//در ادامه دور برگشت مرحله نهایی مسابقات سوپر لیگ گلف کشور، تیم نفت مسجدسلیمان موفق شد به صدر جدول رده‎بندی صعود کند. علیرضا مرادحاجتی، رییس هیات گلف استان اظهار کرد: هفته دوم از دور برگشت مرحله نهایی این رقابت‎ها، پنج‌شنبه و جمعه (ششم و هفتم خردادماه) برگزار شد که تیم نفت […]

سایت خبری شهر اولین ها//در ادامه دور برگشت مرحله نهایی مسابقات سوپر لیگ گلف کشور، تیم نفت مسجدسلیمان موفق شد به صدر جدول رده‎بندی صعود کند.

علیرضا مرادحاجتی، رییس هیات گلف استان اظهار کرد: هفته دوم از دور برگشت مرحله نهایی این رقابت‎ها، پنج‌شنبه و جمعه (ششم و هفتم خردادماه) برگزار شد که تیم نفت مسجدسلیمان با حساب ۳ بر ۲ مقابل همشهری خود آزادگان به پیروزی رسید و با ۱۲ امتیاز به صدر جدول رده‎بندی مسابقات صعود کرد.وی ادامه داد: در دیگر مسابقه این هفته هم تیم ملی‎حفاری اهواز نتیجه را با حساب ۲ بر یک به میزبان خود، هیات تهران واگذار کرد.

رییس هیات گلف خوزستان عنوان کرد: هم‎اینک نفت مسجدسلیمان با ۱۲ امتیاز در صدر جدول رده‎بندی رقابت‎ها قرار دارد و پس از آن، تیم‎های ملی‎حفاری اهواز و هیات گلف تهران در رده‎های بعدی قرار دارند.

وی یادآور شد: دور برگشت مرحله نهایی مسابقات سوپر لیگ گلف کشور چهارشنبه و پنج‎شنبه هفته جاری پیگیری می‎شود که براساس برنامه، آزادگان مسجدسلیمان و هیات گلف تهران در مسجدسلیمان به مصاف هم می‎روند و ملی‎حفاری اهواز نیز در اهواز با نفت مسجدسلیمان رقابت خواهد کرد.

حاجتی در پایان اضافه کرد: در این دوره از بازی‎ها چهار تیم به صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت می‎کنند که با اتمام باز‎ی‌های این هفته، تیم‎های اول تا سوم لیگ مشخص خواهند شد.

مرجع / ایسنا