برگزاری همایش پیاده روی بمناسبت هفته بدون دخانیات و مبارزه با فشارخون در مسجدسلیمان+ تصاویر
برگزاری همایش پیاده روی بمناسبت هفته بدون دخانیات و مبارزه با فشارخون در مسجدسلیمان+ تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// همایش پیاده روی همگانی بمناسبت روز مبارزه با فشار خون و هفته بدون دخانیات در مسجدسلیمان برگزار شد که با استقبال انبوهی از علاقمندان به ورزش همگانی و شهروندان همراه بود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در این همایش توسط اداره ورزش و جوانان و مرکز بهداشت مسجدسلیمان […]

سایت خبری شهر اولین ها// همایش پیاده روی همگانی بمناسبت روز مبارزه با فشار خون و هفته بدون دخانیات در مسجدسلیمان برگزار شد که با استقبال انبوهی از علاقمندان به ورزش همگانی و شهروندان همراه بود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در این همایش توسط اداره ورزش و جوانان و مرکز بهداشت مسجدسلیمان برگزار شد حاضرین مسیر میدان پنج بنگله (پارک گل نرگس) تا میدان نفتون را به پیاده روی پرداختند.در این همایش که به مناسبت روز جهانی فشار خون و هفته بدون دخانیات برگزار شده بود میلاد امام زمان (عج) و آزاد سازی خرمشهر نیز گرامی داشته شد.

در پایان همایش پیاده روی نایب فدایی رییس مرکز بهداشت شهرستان در سخنانی با تأکید بر لزوم ترک استفاده از دخانیات و اهمیت این موضوع در بهبود سلامت جامعه در خصوص بیماری دیابت و فشار خون نیز مطالی را بیان داشت. منوچهر قاسمی منجزی رییس اداره آموزش و پرورش نیزدر ادامه برنامه طی سخنانی بر اهمیت ورزش همگانی تأکید نمود. در پایان این همایش با انجام قرعه کشی و اهدا جوایز به برندگان از آنان تقدیر شد.

 IMG-20160522-WA0015 IMG-20160522-WA0016

IMG-20160522-WA0005
IMG-20160522-WA0004
IMG-20160522-WA0006

تصاویر:هوشنگ عالی نسب