نصب مجدد تندیس سردار اسعد بختیاری در موزه مشروطیت / تصویر + جزئیات
نصب مجدد تندیس سردار اسعد بختیاری در موزه مشروطیت / تصویر + جزئیات

سایت خبری شهر اولین ها//مدیر کل سازمان میراث فرهنگی استان چهار محال و بختاری گفت: در کمتر از سه روز ، پس از انجام عملیات تعمیر و مرمت و بازسازی تندیس سردار اسعد بختیاری ، این تندیس صبح امروز در محل موزه مشروطیت استان چهار محال و بختیاری نصب شد. به گزارش سایت خبری شهر […]

سایت خبری شهر اولین ها//مدیر کل سازمان میراث فرهنگی استان چهار محال و بختاری گفت: در کمتر از سه روز ، پس از انجام عملیات تعمیر و مرمت و بازسازی تندیس سردار اسعد بختیاری ، این تندیس صبح امروز در محل موزه مشروطیت استان چهار محال و بختیاری نصب شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،بهمن عسگری سوادجانی مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی استان چهارمحال و بختیاری  از به اتمام رسیدن ترمیم و بازسازی تندیس سردار اسعد خبر داد که چند روز پیش به دست افراد خودسر مورد تخریب قرار گرفت.
عسگری سوادجانی اظهار کرد: مطابق با قولی که در تجمع مردم در روز یکشنبه در محل کاخ قلعه ی سردار اسعد، به افراد حاضر در تجمع دادم، در کمتر از سه روز ، پس از انجام عملیات مرمت و بازسازی تندیس سردار اسعد بختیاری، این تندیس صبح امروز در محل موزه مشروطیت استان چهار محال و بختیاری نصب شد.
وی تاکید کرد: تمام هزینه ی سی میلیون تومانی این بازسازی توسط متهمان این پرونده جبران می شود.
سردار اسعد به خانه برگشت و بر اسب خود سوار شد