هشدار نماینده مسجدسلیمان نسبت به بروز خط نفاق در کشور
هشدار نماینده مسجدسلیمان نسبت به بروز خط نفاق در کشور

سایت خبری شهر اولین ها// نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی نسبت به بروز خط نفاق در کشور هشدار داد و گفت: کشور به شدت به صداقت، عدالت و کارآمدی نیازمند است.  به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،اسماعیل جلیلی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح روز یکشنبه مجلس ابراز […]

سایت خبری شهر اولین ها// نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی نسبت به بروز خط نفاق در کشور هشدار داد و گفت: کشور به شدت به صداقت، عدالت و کارآمدی نیازمند است.

 به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،اسماعیل جلیلی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح روز یکشنبه مجلس ابراز عقیده کرد:‌ در کشور ما دو جریان فعال است؛ یکی تمرکز بر صداقت و سلامت دارد و دیگری متمرکز بر فساد است و می‌خواهد با تکیه بر ثروت‌های باد آورده فعالیت‌های خود را گسترش داده و از ابزار دروغ، تهمت و جهل برای بازی با آبروی دیگران استفاده کند.
وی افزود:‌ علی‌رغم تاکیدات و توسعه مقام معظم رهبری و مسئولین در مبارزه با این چرخه، حرکت شتابان آن همچنان ادامه دارد و اهداف خود را دنبال می‌کنند تا جایی که در اختیار داشتن تریبون‌های رسمی و غیررسمی و نفوذ در ارکان کشور کار برخورد با آن‌ها را سخت کرده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: دعوا برای سهم بیشتر در مقامات و قدرت سیاسی با استفاده از جایگاه‌های رسمی و تهمت و تخریب و دروغ پراکنی است. در کنار این‌ها انتظار داریم مردم به ما اعتماد کنند و از عملکرد ما رضایت داشته باشند، در حالی که این انحراف از ارزش‌های نظام و رهبری و استفاده سوء از جایگاه مناسب در واقع ادامه راه نفاقی است که یکپارچگی و انسجام کشور را هدف قرار داده است.
جلیلی با بیان این‌که «این خط نفاق، تهمت و اغتشاش در لباس مقدس روحانیت نیز بروز کرده است» گفت: این جریان در واقع مقابل روحانیت عالم و انقلابی قرار گرفته تا خط رهبری و ارزش‌هایی که خون شهدا و ایثارگران برای آن به زمین ریخته را پایمال کنند و این جفای به رهبری است که بخواهیم عاملان انحراف را به دلیل این‌که در این جایگاه و لباس هستند مورد حمایت قرار دهیم؛ چراکه در این شرایط کشور ما به شدت نیازمند صداقت و عدالت و کارآمدی است.
وی سال 95 را سال مدیریت کشور بعد از اجرای برجام عنوان و خاطرنشان کرد:‌ ما فراز و فرودهای بسیاری را تا رسیدن به برجام طی کرده‌ایم حالا مردم نتایج مطلوب و ملموس آن را می‌طلبند.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این‌که بر اساس تجارب تاریخی آمریکا به دنبال فرصت‌طلبی و سود جویی است اضافه کرد: دستبرد به اموال و منابع جمهوری اسلامی ایران در آمریکا، ایجاد موانع در ارتباطات بانکی و بین‌المللی، ایجاد عدم اطمینان در کشورهای علاقمند به ایران و مداخلات منطقه‌ای از جمله همین فرصت‌‌‌‌طلبی‌ها است.
جلیلی یادآور شد: دلسوزان کشور باید برای بهره‌گیری از فرصت‌ها و با توجه به سردرگمی مدیریت اقتصادی کشور در طول سال‌ها برای دستیابی به مدلی که کشور را از تکانه‌های اقتصادی رها کند تلاش کنند و همه نخبگان و مدیران و فعالان اقتصادی در مدل اقتصاد مقاومتی متمرکز شوند.

وی با تاکید بر لزوم تعامل مجلس و دولت در بودجه سالیانه و برنامه‌های توسعه همچنین از رئیس جمهور و وزرا خواست نسبت به صدور دستور تسریع پروژه‌های نیمه تمام در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان اقدام کنند.

این نماینده مجلس با تاکید بر این‌که برکناری استاندار خوزستان خسارتی را به مردم استان وارد کرده از رئیس جمهور و وزیر کشور خواست با انتخاب استاندار کارآمد و بومی نسبت به جبران این خسارت اقدام کند