امضای تفاهمنامه همکاری های متقابل ادارات زندان و محیط زیست مسجدسلیمان با یکدیگر
امضای تفاهمنامه همکاری های متقابل ادارات زندان و محیط زیست مسجدسلیمان با یکدیگر

سایت خبری شهر اولین ها// اداره حفاظت از محیط زیست مسجدسلیمان در اقدامی جالب توجه با اداره زندان شهرستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند. این تفاهم نامه با هدف همکاری دوسویه در راستای بهبود وضعیت فرهنگی و زیست محیطی در ندامتگاه مسجدسلیمان تنظیم و به امضای طرفین رسیده است. به گزارش سایت خبری شهر اولین […]

سایت خبری شهر اولین ها// اداره حفاظت از محیط زیست مسجدسلیمان در اقدامی جالب توجه با اداره زندان شهرستان تفاهم نامه همکاری امضا کردند. این تفاهم نامه با هدف همکاری دوسویه در راستای بهبود وضعیت فرهنگی و زیست محیطی در ندامتگاه مسجدسلیمان تنظیم و به امضای طرفین رسیده است.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، طی نشست مشترکی که صبح امروز با حضور زارعی رییس و حجت الاسلام مرعشی مدیرفرهنگی زندان مسجدسلیمان، نجاتی رییس و خانم جهادمنش کارشناس اداره حفاظت ازمحیط زیست شهرستان بهمراه تنی چنداز اعضای انجمن زیست محیطی نگین ایران زاگرس برگزار گردید در خصوص همکاری های مشترک طرفین به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.
زارعی با بیان اینکه اداره زندان شهرستان آمادگی هرگونه همکاری و تعامل در زمینه فعالیتهای زیست محیطی را داراست اظهار داشت: خرسندیم که بعنوان یکی از اولین ادارات زندان در سطح استان تعاملات خود خود را در زمینه محیط زیست با اداره مورد نظر خواهیم داشت و قطعا این همکاری ها در بهبود فرهنگ زیست محیطی و غنی سازی اوقات زندانیان نقش بسزایی را ایفا خواهد نمود.

حجت الاسلام مرعشی نیز ضمن استقبال از اجرای این تفاهمنامه ابراز امیدواری کرد تا با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود اقدامات خوب و مناسبی برنامه و اجرا گردد تا زمینه ساز افزایش توانمندی های زندانیان و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در میان آنان باشیم.
نجاتی رییس اداره محیط زیست نیز با بیان این مطلب که می توان از مجازات های جایگزینی همچون کاشت،آبیاری و نگهداری نهال ها و … برای مجرمین زیست محیطی استفاده نمود خاطرنشان ساخت : بدون شک گسترش همکاری های متقابل دو اداره در افزایش فعالین محیط زیست و استفاده بهینه و مدیریت صحیح منابع انسانی موجود تاثیرگذار خواهد بود .همچنین درنظر داریم  تا فعالیتها و برنامه های مشترک اداره محیط زیست و زندان در آینده ای نزدیک عملی شود .

در خاتمه این نشست نیز تفاهمنامه همکاری متقابل به امضای طرفین رسید.

IMG-20160503-WA0022IMG-20160503-WA0023IMG-20160503-WA0024