لزوم سرعت بخشیدن به تونل مسجدسلیمان – اندیکا
لزوم سرعت بخشیدن به تونل مسجدسلیمان – اندیکا

سایت خبری شهر اولین ها// نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس با یادآوری اقدامات برخی از ائمه جماعت در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و راه‌اندازی تشکیلات مسئله ساز خواستار بازنگری در سیاست گذاری ائمه جمعه این شهرستان شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، اسماعیل جلیلی در نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی، […]

سایت خبری شهر اولین ها// نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس با یادآوری اقدامات برخی از ائمه جماعت در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و راه‌اندازی تشکیلات مسئله ساز خواستار بازنگری در سیاست گذاری ائمه جمعه این شهرستان شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، اسماعیل جلیلی در نشست علنی دیروز مجلس شورای اسلامی، ضمن گرامیداشت روز پاسدار و جانباز به وزیر راه و شهرسازی در خصوص تسریع در تکمیل جاده چهار خطه اهواز – مسجد سلیمان که یکی از مسیرهای پرحادثه کشور است تذکر داد و گفت: در احداث تونل مسجد سلیمان – اندیکا نیز باید سرعت بخشیده شود در این زمینه مناقصات که سه بار به تاخیر افتاده هم باید اجرایی شود.

نماینده مردم مسجدسلیمان،‌ لالی و اندیکا در مجلس شورای اسلامی به ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه تذکر داد و گفت: یکی از نگرانی ها در طول هفته های گذشته صیانت از جایگاه نماز  جمعه و دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده متأسفانه اقدامات برخی از ائمه جمعه با موضع گیری علیه کاندیدا و راه اندازی تشکیلات مسئله ساز در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی سبب بروز مشکلات اساسی شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه درخواست کرد تا مشکل را حل و از آسیب به سایر ائمه جمعه نیز جلوگیری کند.

مرجع / خانه ملت