مرگ جوانی دیگر بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی/ به کجا چنین شتابان … !؟
مرگ جوانی دیگر بر اثر تیراندازی در مراسم عروسی/ به کجا چنین شتابان … !؟

سایت خبری شهر اولین ها// به فاصله دو روز از حادثه تیراندازی در همایش نوروزی آسماری و مجروح شدن دو نفر ، اینبار نیز این بدعت غلط منجر به مرگ یکی دیگر از جوانان شهر اولین ها شده است. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از  لالی آنلاین،در جشن عروسی امروز که […]

سایت خبری شهر اولین ها// به فاصله دو روز از حادثه تیراندازی در همایش نوروزی آسماری و مجروح شدن دو نفر ، اینبار نیز این بدعت غلط منجر به مرگ یکی دیگر از جوانان شهر اولین ها شده است.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از  لالی آنلاین،در جشن عروسی امروز که در شهرستان مسجدسلیمان در جریان بود تیراندازی هوایی این مراسم را به عزا تبدیل نمود.

یکی از شاهدان حادثه گفت: در این حادثه فردی با اسلحه جنگی اقدام به تیراندازی هوایی کرد و تیر شلیک شده پس از کمانه کردن به یکی از جوانان حاضر در عروسی اصابت کرد. وی افزود:این جوان که از اقوام شرکت کننده در عروسی بود جان باخت.

رسم نادرست تیراندازی در محافل عروسی و عزا  این آیین ها را به مصیبتی برای شرکت کنندگان در مراسم تبدیل کرده است. به منظور جلوگیری از رسم نادرست تیراندازی در مجالس تاکنون چندین نشست با بزرگان طوایف شهرستان برگزار شده ،ضمن اینکه سال اخیر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان نیز همایشی با هدف فرهنگ سازی سازی صحیح اجرای مراسمات عروسی و عزا برگزار گردید.همچنین هشدارهای لازم نیز در این رابطه از سوی دستگاه قضایی ارایه شده اما گویا این بدعت غلط همچنان قربانی می گیرد…