نفت مسجدسلیمان- نساجی مازندران ؛جدال همسایه های خیلی دور … !؟
نفت مسجدسلیمان- نساجی مازندران ؛جدال همسایه های خیلی دور … !؟

سایت خبری شهر اولین ها//رضا آدم پیرا : در هفته سی و یکم رقابتهای لیگ دسته اول در مسجدسلیمان، نفت این شهر میزبان نساجی مازندران است. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در هفته سی و یکم رقابتهای لیگ دسته اول، نفت مسجدسلیمان فردا (دوشنبه) از ساعت۱۶:۴۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی میزبان نساجی […]

سایت خبری شهر اولین ها//رضا آدم پیرا : در هفته سی و یکم رقابتهای لیگ دسته اول در مسجدسلیمان، نفت این شهر میزبان نساجی مازندران است.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در هفته سی و یکم رقابتهای لیگ دسته اول، نفت مسجدسلیمان فردا (دوشنبه) از ساعت۱۶:۴۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی میزبان نساجی مازندران است.

این دیدار را قاسم واحدی، حمید سبحانی، فرهاد خوشنواز و وحید مالکی قضاوت خواهند کرد و خداداد افشاریان ناظر بر کار داوران است.

دیدار رفت این دو تیم در تاریخ ششم آبان ماه سال گذشته در قائمشهر برگزار شد که نساجی توانست با دوگل حمیدکاظمی ستاره خود مقابل نفت مسجدسلیمان به پیروزی برسد.

نفت مسجدسلیمان در حالی سال ۹۵ را آغاز کرده که شرایط بسیار خوبی را سپری می کند. اولینها سه بازی گذشته خود مقابل فجر، ایرانجوان و گیتی پسند را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و با ۴۲ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ دسته اول دارند. شیران زاگرس مدتهاست که شکستی را تجربه نکرده اند، در واقع پس از شکست مقابل ماشین سازی در تبریز متحمل هیچ شکستی نشده اند(شکست مقابل پاس در بازی معوقه هفته ششم لحاظ نشده) و در تمام بازیهای خود کسب امتیاز کرده اند. نفتیها در بازی های خانگی تنها در یک بازی متحمل شکست شده اند.

شاید شاگردان حافظی از لحاظ آماری شرایط خوبی را در این بازی داشته باشند، اما در طرف مقابل نساجی مازندران متحول شده سید کوروش موسوی است، تیمی که به راحتی به تیمهای مقابل خود باج نمی دهد.

شاید ببرهای مازندران در هفته های گذشته روند سینوسی کسب کرده و با تساوی مقابل داماش و شکست مقابل فجر امتیازات مهمی را از دست داده باشند، اما پیروزی پرگل در هفته سی ام مقابل ایرانجوان کام قائمشهری ها را در آخر سال شیرین و آنها را به ادامه راه امیدوار کرد.

حساسیت این بازی از آن جهت زیاد است که دو تیم هم امتیاز هستند و پشت سرهم در جدول رده بندی قرار دارند و هنوز کورسویی از امید را برای رسیدن به سهمیه سوم و بلیط ورود به لیگ برتر را دارند.

قطعا در این بازی دو تیم بدنبال سه امتیاز هستند چرا که از دست دادن امتیاز در این بازی را باید عملا از دست دادن حضور در لیگ برتر دانست.