برگزاری مسابقه آشپزی با هدف ترویج هوای پاک و بهداشت سلامت محیط زیست
برگزاری مسابقه آشپزی با هدف ترویج هوای پاک و بهداشت سلامت محیط زیست

سایت خبری شهر اولین ها// سومین مسابقه آشپزی و شیرینی پزی به مناسبت هوای پاک و بهداشت سلامت محیط زیست در مسجدسلیمان برگزار گردید. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، این مسابقه که با همکاری شهرداری، اداره ورزش و جوانان شهرستان زیرنظر هییت ورزشهای همگانی درپارک پنج بنگله و با حضور بیش از […]

سایت خبری شهر اولین ها// سومین مسابقه آشپزی و شیرینی پزی به مناسبت هوای پاک و بهداشت سلامت محیط زیست در مسجدسلیمان برگزار گردید.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، این مسابقه که با همکاری شهرداری، اداره ورزش و جوانان شهرستان زیرنظر هییت ورزشهای همگانی درپارک پنج بنگله و با حضور بیش از ده نفر شرکت کننده و استقبال قابل توجهی ازشهروندان مسجدسلیمانی برگزار شد که در ابتدا آقای حاجی پور رییس هیأت ورزشهای همگانی ضمن عرض خوش آمد به مدعوین وتشکر ازخواهران ورزشکار عزیزکه  باتوجه به زمان کم دراین مسابقه شرکت کردند خاطرنشان ساخت:عواید حاصله ازاین مسابقه به کمیته امداد و بیماران سرطانی اختصاص داده میشود.ابراهیم حاجی پور عنوان کرد: باتوجه به ایام تعطیلات نوروزی ازشهروندان عزیز خواهشمندم درسفرهای تفریحی وقتی زباله ها را درمحل رها نکنید و پاکسازی محیط زیست را ازخودمان شروع کنیم.

در ادامه خانم صفر نژاد معاون هییت ورزشهای همگانی نیز باعرض خوش امد به شرکت کنندگان اعلام کرد انتظار بیشتری ازعزیزان داریم تا زمینه فعالیتهای اینچنینی و ورزشهای همگانی با ما همکاری کنند.
خانم سعدی کارشناس تغذیه نیز ضمن ابرازخوشحالی از برگزاری برنامه های اینچنینی در شهرستان ابراز امیدواری کرد تا در آینده شرکت کنندگان بیشتری در این مراسمات حضور یابند.

در خاتمه این مسابقه کارشناس تغذیه با اعلام نتایج و اعطای هدایایی به رسم یادبود از حاضرین تقدیر بعمل آوردند.

نفرات اول شیرینی پزی:

۱_خانم اعتدالی

۲_خانم الهام علاسوند

۳_خانم قنبری

نفرات اول تاسوم آشپزی:

۱_خانم امانی

۲_خانم اعظم منجزی

۳-خانم سهیلا حیدری

IMG-20160315-WA0069IMG-20160315-WA0105IMG-20160315-WA0110IMG-20160315-WA0111