حامی پسر نیک مسجدسلیمان در سفر به چین مشخص شد …
حامی پسر نیک مسجدسلیمان در سفر به چین مشخص شد …

سایت خبری شهر اولین ها// حامی حسین عالی محمدی رکوردار روپایی کشور برای فتح دیوار چین که در سال آتی انجام خواهد شد مشخص گردید. این رکورد قرار است تا سپتامبر ۲۰۱۶ به ثبت برسد. حسین عالی محمدی در گفتگو با سایت خبری شهر اولین ها اظهار داشت: دکتر بهنام بهزادی جوان هسته ای ایل […]

سایت خبری شهر اولین ها// حامی حسین عالی محمدی رکوردار روپایی کشور برای فتح دیوار چین که در سال آتی انجام خواهد شد مشخص گردید. این رکورد قرار است تا سپتامبر ۲۰۱۶ به ثبت برسد.

حسین عالی محمدی در گفتگو با سایت خبری شهر اولین ها اظهار داشت: دکتر بهنام بهزادی جوان هسته ای ایل بختیاری که در سپتامبر سال ۲۰۱۶ در کنفرانس شاین هانگ یا پکن حضور خواهد داشت حامی بنده در سفر به چین و فتح دیوار معروف این کشور خواهد بود.

وی افزود: امیدوارم بتوانم تا با عبور از دیوار چین با روپایی علاوه بر ثبت یک رکورد تازه و افتخار برای کشورم ایران، نام مسجدسلیمان و بختیاری را بر بلندای دیوار چین ثبت کنم.ضمن اینکه در این رابطه با آقای سالمی رییس ورزش همگانی خوزستان صحبت و مجوز این کار گرفته شده است همچنیین با مسئول کمیته ثبت رکوردهای کشور نیز هماهنگی صورت گرفته است.

عالی محمدی همچنین یادآور شد : یک زمین کشاورزی داشتیم که متأسفانه مسئولین آمدند و تمام مصالحی که در آن داشتیم را با خود بردند سال ها پدرم بر روی این زمین کار کشاوورزی می کرد. بنده بدون هیچ چشم داشتی تنها برای سربلندی نام مسجدسلیمان بارها رنج سفر را خریده ام و نام مسجدسلیمان را تیتر اول رسانه ها کرده ام اما متاسفانه با من اینگونه نامهربانانه رفتار کرده اند که امیدوارم تنها مشکل زمین من را حل کنند.