تخریب وجهه تیم نفت مسجدسلیمان با ترفندهای جدید … !؟
تخریب وجهه تیم نفت مسجدسلیمان با ترفندهای جدید … !؟

سایت خبری شهر اولین ها//پس از دیدار پیکان تهران مقابل نفت مسجدسلیمان علیرضا مرزیان تیم نفت را به اتلاف وقت متهم کرد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ دسته اول دیدار دو تیم پیکان تهران مقابل نفت مسجدسلیمان با تساوی یک بریک به پایان رسید. علیرضا […]

سایت خبری شهر اولین ها//پس از دیدار پیکان تهران مقابل نفت مسجدسلیمان علیرضا مرزیان تیم نفت را به اتلاف وقت متهم کرد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ دسته اول دیدار دو تیم پیکان تهران مقابل نفت مسجدسلیمان با تساوی یک بریک به پایان رسید. علیرضا مرزبان سرمربی پیکان تهران پس از پایان بازی و در کنفرانس مطبوعاتی در اظهاراتی جنجالی تیم نفت مسجدسلیمان و مربی این تیم را متهم به وقت کشی کرد و گفت:  “مربیان به گونه‌ای کار کنند که به فوتبال شخصیت بدهند”.” متأسفانه باید بگویم فوتبالیست های ما این روزها بدتر از فوتبالیست‌های کشورهای عربی بازی می‌کنند”. “مرزبان: مربیان به بازیکنانشان فوتبال شرافتمندانه یاد بدهند”.

فرزاد حافظی سرمربی نفت مسجدسلیمان به اظهارات مرزبان واکنش نشان داد و گفت: روز سه شنبه توانستیم با ارائه یک بازی خوب و حساب شده با یک امتیاز به خانه برگردیم. علیرغم اینکه در نیمه دوم موقعیت های خیلی بهتری داشتیم و میتوانستیم برنده بازی باشیم.

متاسفانه آقای مرزبان با اظهارات بی اساس خودشان سعی در تخریب وجهه تیم شایسته نفت مسجدسلیمان دارد.

حافظی گفت: اگر نگاهی به فیلم بازی بیاندازیم متوجه میشویم در مجموع سه چهار بار بازی به علت مصدومیت بازیکنان نفت متوقف شد که آقای مرزبان در یک بزرگنمایی عجیب تعداد ۱۵ بار را در اظهارات خود مطرح میکنند. داور در این بازی سه دقیقه در نیمه اول و ۴ دقیقه در نیمه دوم وقت اضافه اعلام کرد که در مجموع هفت دقیقه برای بازی، شاید هم زیاد بوده باشد. فرض محال کنیم چند دقیقه بیشتر وقت تلف شد. آیا ۸۰ تا ۸۵ دقیقه برای پیروزی در یک بازی زمان کمی است؟

وی در بخشی از سخنان خود گفت: مربیان باید ضعف تکنیکی و فوتبالی خود را با شهامت قبول کنند، نه اینکه برای فرار از ناتوانی و ضعف خود، دیگزان را مقصر مشکلات خود جلوه دهند. آقای مرزبان به نظر میرسد با داشتن تیم میلیاردی و آن همه بازیکن ستاره در این تیم پس از شکست از ایرانجوان بوشهر و تساوی در این بازی دیواری کوتاهتر از من و تیم نقت مسجدسلیمان پیدا نکردند و ناکامی های خود را  با توهین کردن بر دوش تیم شایسته ما انداختند.

شرافت فوتبالی را باید کسی داشته باشد که نتایج ضعیف تیمش را نیز بر عهده بگیرد، نه اینکه با توهین به دیگران و فرافکنی، دیگران را مقصر ناکامی های خود جلوه دهد .

حافظی ادامه داد: کسی که امروز در کمال تعجب مربی اخلاق شده و نصیحت میکند همانی است که تیمش با وقت کشی در مسجدسلیمان به پیروزی رسید. کافی است به بازی دیدار رفت مقابل این دو تیم در هفته چهارم که با پیروزی پیکان همراه بود نگاهی بیاندازیم. پس از گلی که پیکانی ها به ثمر رساندند در تمام طول بازی به دنبال وقت کشی بودند تا با اتلاف وقت با همین یک گل به پیروزی برسند که به خواسته شان هم رسیدند. علیرغم اینکه در آن بازی یک پنالتی و دو موقعیت صدرصد گل از دست دادیم.  ولی در آن بازی به داشتن بازیکنانی که توانستند با یک بازی زیبا، تیم مدعی پیکان را وادار به این کار کنند افتخار میکنم و شکست را پذیرفتم نه اینکه با توهین مسوولیت شکست را بر دوش تیم مقابل بیاندازم.

وی در پایان صحبت هایش گفت: از همه کسانی که دستی در فوتبال دارند و خاک این رشته ورزشی را خورده اند میخواهم که اخلاق را سرلوحه کارشان قرار دهند. چرا که اخلاق و جوانمردی است که به کالبد ورزش طراوت و روح میدهد.

خبرنگار: رضا آدم پیرا