میگویند برخی آدم های پولدار با پولهای کثیف و بادآورده خود به تطمیع و خرید آراء مشغولند
میگویند برخی آدم های پولدار با پولهای کثیف و بادآورده خود به تطمیع و خرید آراء مشغولند

سایت خبری شهر اولین ها// حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفنه نماز جمعه با تشکر از حضور کاندیدا و قرار دادن خود در معرض آراء مردم گفت:امیدوارم مردم برای یک رای حداکثری به میدان بیایند تا دنیا بیشتر از ما حساب برند. وی افزود: مواردی را شنیده ام که […]

سایت خبری شهر اولین ها// حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفنه نماز جمعه با تشکر از حضور کاندیدا و قرار دادن خود در معرض آراء مردم گفت:امیدوارم مردم برای یک رای حداکثری به میدان بیایند تا دنیا بیشتر از ما حساب برند.
وی افزود: مواردی را شنیده ام که کاش دروغ باشد میگویند برخی آدم های پولدار با پولهای کثیف و بادآورده خود به تطمیع و خرید آراء مشغولند و از فقر فرهنگی و مادی مردم سوء استفاده میکنند این مورد را به فرماندار عزیز و گرامی تذکر داده ام و اگر مستند به دست من برسد باید گوش انها پیچیده شود و تا انتخابات در قرنطینه نگهداری شوند.
امام جمعه مسجدسلیمان تاکید کرد: رای شرف،عزت، غیرت، هویت و آبروی افراد است و لعنت و مرگ بر کسی که رای خود را می فروشد و مرگ بر کسی که با پول باد اورده خود این کار را انجام میدهد و اگر در این رابطه سندی دست من بیاید مصاحبه خواهم کرد و صراحتا به مردم معرفی میکنم.
حجت الاسلام والمسلمین امینی با اشاره به کسانیکه صلاحیتشان احراز نگردید اظهار داشت: شورای نگهبان را احترام میکنم و میگویم که عدم احراز صلاحیت عیب نیست بنده برای اینکه به رای حداکثری کمک نمایم با همراهی برخی روحانیون از کاندیدایی که به نظام اسلامی و ولایت فقیه اعتقاد دارند حمایت کردیم و تا تهران رایزنی کردیم که مشکلشان حل شود.
امام جمعه مسجدسلیمان با گریز به موضوع شهرداری و شورای شهر از آنان خواست با توجه به احتمال گستردگی ورود میهمانان نوروزی در امسال حول محور قانون و اخلاق در انتخاب شهردار تسریع نمایند و گفت: هرچندنظر من این است که ای کاش هرگز شورای شهر نداشتیم و ضمن احترام به اعضای شورا میگویم که این ظرفیت وجود ندارد و ای کاش برای این شهر یک نفر تصمیم گیری میکرد نه ۱۱ نفر با سلایق متفاوت./ام.آی.اس نیوز