عدم رأی گیری برای انتخاب شهردار مسجدسلیمان با به حدنصاب نرسیدن تعداد اعضای شورا
عدم رأی گیری برای انتخاب شهردار مسجدسلیمان با به حدنصاب نرسیدن تعداد اعضای شورا

سایت خبری شهر اولین ها//جلسه تعیین رای گیری برای انتخاب شهردار مسجدسلیمان از بین گزینه های پیشنهادی که قرار بود امشب در شورای شهر برگزار شود بدلیل به حدنصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در جلسه برگزار نشد . به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، جلسه  رای گیری برای انتخاب شهردار مسجدسلیمان از بین گزینه […]

سایت خبری شهر اولین ها//جلسه تعیین رای گیری برای انتخاب شهردار مسجدسلیمان از بین گزینه های پیشنهادی که قرار بود امشب در شورای شهر برگزار شود بدلیل به حدنصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در جلسه برگزار نشد .

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، جلسه  رای گیری برای انتخاب شهردار مسجدسلیمان از بین گزینه های پیشنهادی که قرار بود امشب در شورای شهر برگزار شود بدلیل به حدنصاب نرسیدن تعداد اعضای حاضر در جلسه برگزار نشد .

طبق قانون باید حداقل هشت عضو در جلسه شورای شهر حاضر شوند تا جلسه رسمیت داشته باشد اما در جلسه امشب چهار نفر از اعضای شورا بدلایل نامعلومی حاضر به حضور در جلسه شورای شهر مسجدسلیمان نشدند .

مهلت قانونی که استانداری خوزستان برای  انتخاب شهردار مسجدسلیمان در نظر گرفته است امروز(چهارم بهمن ماه ) به پایان می رسد و تاکنون شورای شهر مسجدسلیمان نتوانسته اند بر روی  یک گزینه برای شهرداری به اجماع برسند .

سیامک حاتمی سخنگو و رئیس شورای شهر مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت : یکی از وظایف شورای شهر انتخاب شهردار است  و انتظار می رود اعضای شورا برای انتخاب یک گزینه در کنار هم باشند .

وی افزود : تمام تلاشم این است که اعضای شورا به هم نزدیک شوند و با اخلاق محوری تمامی اعضا در کنار هم جمع شوند اما متاسفانه تاکنون نتوانسته ام در این هدفی که دنبال می کنم به پیشرفت قابل ملاحظه ای برسم .

وی تاکید کرد :  اگر واقعا دلسوز مردم هستیم باید به دور از جناح بندی های سیاسی در جلسه شورا شرکت کنیم . اصل شورا بر رای گیری ,مشورت و تمکین به قانون است .

حاتمی تصریح کرد : از بزرگان و نخبگان شهر انتظار داریم که این موضوعات را  به دوستان مان در شورا گوشزد کنند و با رعایت اخلاق و براساس توانمندی های گزینه های پیشنهادی یک فرد اصلح را انتخاب و معرفی کنیم …/آسماری نیوز