سرانجام سریال انتخاب شهردار مسجدسلیمان به کجا خواهد انجامید ؟!
سرانجام سریال انتخاب شهردار مسجدسلیمان به کجا خواهد انجامید ؟!

سایت خبری شهر اولین ها//شورای چهارم طی دو سال و نیم فعالیت خود نشان داده که همچنان به هماهنگی , همفکری و تعامل سازنده که همانا لازمه کار یک نهاد مشورتی همچون شورا است نرسیده اند و همچنان فضای قهر و آشتی و یارکشی بین برخی از اعضا حکمفرما است . به گزارش سایت خبری […]

سایت خبری شهر اولین ها//شورای چهارم طی دو سال و نیم فعالیت خود نشان داده که همچنان به هماهنگی , همفکری و تعامل سازنده که همانا لازمه کار یک نهاد مشورتی همچون شورا است نرسیده اند و همچنان فضای قهر و آشتی و یارکشی بین برخی از اعضا حکمفرما است .

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،  فردا یکشنبه (چهارم بهمن ماه ) آخرین روز از مهلت سه ماهه استانداری خوزستان به شورای شهر مسجدسلیمان برای انتخاب شهردار جدید است .
اعضای شورا پس از آنکه گزینه پیشنهادی شان نتوانست تائیدیه استانداری را دریافت کند  با معرفی 9 گزینه اعلام کردند که بزودی و پس از بررسی  این گزینه ها یک نفر  به عنوان شهردار مسجدسلیمان انتخاب خواهد شد .
بیش از 10 روز از اعلام  نام 9 نفر گزینه پیشنهادی گذشته و شورای شهر مسجدسلیمان همچنان  برای رای گیری به اجماع نرسیده اند . شنیده ها حاکی از آنست  طی جلسه ای که امشب در شورا برگزار خواهد شد پس از آنکه دو گزینه باقی مانده برنامه های خود را ارائه دادند رای گیری انجام و شهردار مسجدسلیمان معرفی می شود .
شورای چهارم طی  دو سال و نیم فعالیت خود نشان داده که همچنان به هماهنگی , همفکری و تعامل سازنده که همانا لازمه کار یک نهاد مشورتی  همچون شورا است نرسیده اند و همچنان فضای قهر و آشتی و یارکشی بین برخی از اعضا حکمفرما است .
در این بین انتقادی که به شورای چهارم وارد است عدم همکاری و تعامل این نهاد مردمی با رسانه های شهرستان که همانا چشمان بیدار جامعه و به تعبیری نمایندگان مردم معرفی می شوند است . شورای چهارم به جز چند مورد انگشت شمار هرگز جلسه ای را به صورت علنی و با دعوت از رسانه های شهرستان برگزار نکرده  و علیرغم درخواست های   پیاپی اصحاب رسانه شهرستان برای حضور در جلسات علنی  شورا  , تاکنون پاسخ مثبتی از سوی  شورا به خبرنگاران داده نشده است .
متاسفانه رفتارهای چند روز اخیر سخنگوی شورای شهر مسجدسلیمان  با خبرنگاران  و عدم پاسخگویی وی  به اصحاب رسانه  هم  به هیچ وجه در شان  نهادی همچون  شورا که پشتوانه رای مردم را دارد نبوده است .
گذشته از تمام انتقادهایی که به این شورا وارد است انتظار می رود  یازده مرد شورای شهر مسجدسلیمان در جلسه امشب خود که سرنوشت چند سال آینده شهر هزار گره و پر از مشکل مسجدسلیمان را رقم خواهد زد انتخابی عاقلانه , به دور از غرض ورزی وبدون دخالت دادن  اختلاف سلیقه های شخصی داشته باشند .
پی نوشت :  آیندگان در مورد عملکرد شورای چهارم قضاوت خواهند کرد , فرصت های از دست رفته را با انتخاب فردی اصلح جبران کنید ./آسماری