برپایی همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی در مسجدسلیمان
برپایی همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی در مسجدسلیمان

سایت خبری شهر اولین ها// همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی با حضور جمع کثیری از فرهنگیان در سالن امور تربیتی مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی با حضور قاسمی منجزی مدیریت آموزش وپرورش ، لک کارشناس مشاوره و سلامت و […]

سایت خبری شهر اولین ها// همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی با حضور جمع کثیری از فرهنگیان در سالن امور تربیتی مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها همایش پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی با حضور قاسمی منجزی مدیریت آموزش وپرورش ، لک کارشناس مشاوره و سلامت و سرگرد چابکان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در سالن امورتربیتی برگزار گردید.در ابتدا سرگرد چابکان مطالبی در خصوص آشنایی حضار با مواد مخدر سخن گفت.

وی بیان نمود: نیروی انتظامی در کل کشور بیش از 3500 شهید برای مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است و ما بدون همکاری شما عزیزان نمی توانیم این معضل بزرگ را از بین ببریم.

در ادامه قاسمی منجزی به بیان اهمیت خانواده در جلوگیری از اعیاد فرزندان پرداخت و گفت: ما با آماده کردن محیطی آرام و بدون حاشیه می توانیم فرزندانمان را بیمه نماییم.

قاسمی منجزی افزود:مجموعه آموزش وپرورش می تواند با فرهنگ سازی و آگاهی دانش آموزان و خانواده از خیلی از آسیب های اجتماعی جلوگیری نماید./پانا