رئیس ستاد انتخابات خوزستان: 222 کاندیدا در هئیت‌های نظارتی استان تایید شدند
رئیس ستاد انتخابات خوزستان: 222 کاندیدا در هئیت‌های نظارتی استان تایید شدند

سایت خبری شهر اولین ها// رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان از تایید 222 کاندیدا در هیئت‌های نظارتی استان خبر داد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها فرج الله خبیر امروز اظهار کرد: از مجموع 623 نفر کاندیدای ثبت شده در حوزه‌های انتخابی استان، تعداد 571 نفر مورد تایید قرار نگرفتند. معاون سیاسی اجتماعی استاندار […]

سایت خبری شهر اولین ها// رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان از تایید 222 کاندیدا در هیئت‌های نظارتی استان خبر داد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها فرج الله خبیر امروز اظهار کرد: از مجموع 623 نفر کاندیدای ثبت شده در حوزه‌های انتخابی استان، تعداد 571 نفر مورد تایید قرار نگرفتند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان تصریح کرد: از این تعداد 222 نفر مورد تایید نهایی هئیت‌های نظارت مرکزی و کشور قرار گرفتند و تعداد 349 نفر عدم احراز صلاحیت و یا رد صلاحیت شدند.

خبیر افزود: این آمار نشان می‌دهد که استان خوزستان از لحاظ تایید کاندیدا‌ها پایین‌تر از آمار کشوری و در رد صلاحیت‌ها بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است.

وی عنوان کرد: از حوزه انتخابیه اهواز از مجموع 179 نفری که در هئیت‌های اجرایی تایید شده بودند تعداد 69نفر تایید نهایی شدند، همچنین در حوزه انتخابیه آبادان نیز از 51 نفر 21 کاندیدا تایید شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان با اشاره به تایید 9 کاندیدا از مجموع 22 ثبت نام کننده در شهرستان خرمشهر یادآور شد: از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر نیز از 22 نفر 11 کاندیدا تایید شدند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان اظهار کرد: در حوزه انتخابیه شادگان از 10 نفر 6 کاندیدا و در شوشتر و گتوند از 24 نفر 15 نفر پس از تایید هیئت‌های نظارتی استان، به دور نهایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

وی تعداد کاندیداهای تایید شده در حوزه انتخابیه شوش را از 19 نفر سه نفر عنوان کرد و گفت: در حوزه انتخابیه ایذه و باغملک از 60 نفر 25 نفر مرود تایید قرار گرفته‌اند.

خبیر تاکید کرد: در حوزه انتخابیه مسجد سلیمان، لالی و اندیکا که 36 ثبت شده داشته است، 12نفر مورد تایید قرار گرفتند.

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان اشاره کرد: در حوزه انتخابیه دزفول از 45نفر ثبت شده، نام 19 نفر تایید شد و در اندیمشک از 24نفر 6نفر مورد تایید هیئت‌های نظارتی استان قرار گرفتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه، از 19نفر 5 نفر مورد تایید قرار گرفتند و از ماهشهر، هندیجان و امیدیه نیز 12 نفر مورد تایید نهایی هیئت‌های اجرایی استان قرار گرفتند./فارس