آیا در بیمارستان ۲۲ بهمن از مداوای بیمار طفره می روند !؟ + تصاویر
آیا در بیمارستان ۲۲ بهمن از مداوای بیمار طفره می روند !؟ + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// در آخرین ساعات شب گذشته زنی با مراجعه به بیمارستان ۲۲ بهمن درخواست مداوای کودک خود را داشت که که بنا به دلایلی این موضوع اتفاق نیفتاد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، به گواه شاهدان عینی ماجرا مادر این کودک دو ساله که ساکن یکی از روستاهای شهرستان […]

سایت خبری شهر اولین ها// در آخرین ساعات شب گذشته زنی با مراجعه به بیمارستان ۲۲ بهمن درخواست مداوای کودک خود را داشت که که بنا به دلایلی این موضوع اتفاق نیفتاد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، به گواه شاهدان عینی ماجرا مادر این کودک دو ساله که ساکن یکی از روستاهای شهرستان اندیکا بود اظهار داشت که فرزندش از ناحیه پیشانی دچار پارگی شده بود و پس از مراجعه به بیمارستان درخواست بخیه آن (پیشانی فرزندش) را داشته که با امتناع پرستاران از این کار مواجه شده بود.هرچند که ابتدا هزینه انجام بخیه را مبلغی حدود ۳۰۰ هزارتومان عنوان نموده بودند ( که البته پرداخت این مبلغ نیز در توان خانواده کودک بیمار نبوده ) اما بدلیل این عمل مربوط به زیبایی ظاهری فرد می شد از اینکار امتناع کردند و مادر و نوزاد را به  کلینیک سپاه راهنمایی نمودند.

مادر این کودک ادامه داد که با وجود اصرارش مبنی بر تعهد کتبی در خصوص انجام بخیه بر پیشانی فرزندش ، بازهم این کار میسر نبود تا پس از اصرار و خواهش فراوان نیز مداوای این کودک در بیمارستان ۲۲ بهمن ( نمره دو) انجام نگیرد. هرچند که بنا به شنیده ها نبود پزشک در آن ساعت از شب یکی از دلایلی بود که این مداوا صورت نگرفته است. در نهایت این کودک در کلینیک شهیدشهنی فیض ( کلینیک سپا]) توسط یکی از پزشکان شایسته و وظیفه شناس آنهم بصورت رایگان مورد معالجه قرار گرفت و پیشانی وی بخیه شد.

با تمام این تفاسیر بنظر می رسد که عدم توانایی خانواده کودک در پرداخت هزینه ۳۰۰ هزارتومانی مداوای فرزندشان ، عدم حضور پزشک در ساعت پس از ۲۲ در بیمارستان و نیز انجام مداوا و بخیه که مربوط به زیبایی ظاهری فرد محسوب می شود در عدم معالجه این کودک که از یکی از روستاهای اندیکا به بیمارستان اعزام شده بود ، بی تأثیر نبوده است که امیدواریم با توجه بیشتر مسئولین مربوطه در امور بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان مواردی اینچنینی را کمتر شاهد باشیم.

IMG-20160108-WA0004IMG-20160108-WA0005