وضعیت مجروحین حادثه دستگیری قاتل فراری به کجا انجامید ؟
وضعیت مجروحین حادثه دستگیری قاتل فراری به کجا انجامید ؟

سایت خبری شهر اولین ها// سرهنگ موسوی گفت: به دنبال مشخص شدن حضور یکی از مجرمین بالفطره و شرور مسجدسلیمان که سابقه قتل و زخمی کردن شخص دیگری را هم در پرونده داشت ومتواری بود ،مراتب شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور مأموران تلاشگر آگاهی و انتظامی این شهرستان قرار گرفت. به […]

سایت خبری شهر اولین ها// سرهنگ موسوی گفت: به دنبال مشخص شدن حضور یکی از مجرمین بالفطره و شرور مسجدسلیمان که سابقه قتل و زخمی کردن شخص دیگری را هم در پرونده داشت ومتواری بود ،مراتب شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور مأموران تلاشگر آگاهی و انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از فیدوس معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان  حال دو مامور فداکار زخمی شده را خوب عنوان نمود.

سرهنگ موسوی گفت: به دنبال مشخص شدن حضور یکی از مجرمین بالفطره و شرور مسجدسلیمان  که سابقه قتل  و زخمی کردن شخص دیگری را هم در پرونده داشت  ومتواری بود ،مراتب شناسایی و دستگیری وی به صورت ویژه در دستور مأموران تلاشگر آگاهی و انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: متهم مورد نظر دارای سوابق متعدد کیفری و تحت تعقیب مراجع قضایی به دلیل انجام اقدامات مجرمانه خشن بوده است که طی اقدامات اطلاعاتی و فنی و هوشیاری مأموران نیروی انتظامی و آگاهی شهرستان مسجدسلیمان مخفیگاه وی شناسایی و سریعا با تشکیل چند اکیپ از مأموران با تجربه محل مورد نظر را محاصره کردند و قاتل را دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: در این راستا مجرم به دلیل اشرافیتی که از داخل خانه ای که در آن پنهان شده بود داشت به دو عزیز از مأموران نیروی انتظامی با نام های سرگرد علی کوهگرد  و ستوان سوم صادق اسدی دو مامور شجاع و تلاشگر تیر اندازی میکند  و با عث زخمی شدن این دو مامور عزیز  میشود.اسلحه مورد استفاده قاتل فراری از نوع اسلحه  شکاری بوده است.

موسوی افزود:خوشبختانه سرگرد کوهگرد از بیمارستان مرخص شده است و ستوان اسدی نیز بزودی مرخص خواهد شد.خدا را شکر وضعیت روحی این دو عزیز بسیار خوب و از روحیه بالایی برخوردار هستندو به این متعقد هستند که حاضرند به خاطر مردم از جان خود بگذرند و امنیت و آرامش را فراهم کنند.

موسوی ادامه داد:جا دارد از تمام مامورین که در این  عملیات شرکت داشتند  به خاطر شجاعتی که به خرج دادند تشکر کنم و به طور ویژه از این دو مامور عزیز که جانثاری کردند قدر دانی کنم.البته  در آتی از این دو عزیز تقدیر و تشکر مقتضی به عمل خواهد آمد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان درپایان از مردم خواست:  هم استانی ها دقت داشته باشند تا ضمن هوشیاری در محل سکونت خود چنانچه تردد افراد مشکوک و دارای سوابق کیفری به ویژه مجرمان تحت تعقیب را مشاهده کردند یا از سکونت این گونه افراد در مجاورت محل زندگی خود با خبر شدند بلافاصله مراتب را به پلیس ۱۱۰ یا نزدیک ترین اماکن انتظامی مثل پاسگاه ها و کلانتری ها اطلاع دهند.