آتش سوزی در مسجدسلیمان باز هم حادثه ساز شد …
آتش سوزی در مسجدسلیمان باز هم حادثه ساز شد …

سایت خبری شهر اولین ها//امروز در یک مجتع در منطقه چیت شویی دچار حادثه آتش سوزی شد که خوشبختانه تلفات جانی درپی نداشت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از خبرگزاری امید ، رییس مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان مسجدسلیمان گفت: پس از بروز حریق و تماس های مردمی با مرکز دیسپیج فوریت […]

سایت خبری شهر اولین ها//امروز در یک مجتع در منطقه چیت شویی دچار حادثه آتش سوزی شد که خوشبختانه تلفات جانی درپی نداشت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از خبرگزاری امید ، رییس مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان مسجدسلیمان گفت: پس از بروز حریق و تماس های مردمی با مرکز دیسپیج فوریت ها مبنی بر اعلام حریق در یک مجتمع مسکونی واقع در منطقه چیت شویی ، این مرکز ضمن ارسال فوری دو دستگاه آمبولانس فوریتهای پزشکی به همراه تیم امداد و نجات و همچنین اعلام به سازمان آتشنشانی یک عملیات امداد و نجات موفق و توام را رقم زد.

مهدی باقری با اعلام اینکه به دلیل حساسیت و اهمیت تامین سلامت جانی و روانی شهروندان این مرکز مبادرت به اعزام آمبولانس سوم از محل پایگاه جاده ای سه راهی لالی نموده است که به دلیل عدم بروز هرگونه خسارت و صدمه جانی در میانه راه به آمبولانس سوم اعلام گردید که به محل پایگاه جاده ای بازگردد. وی افزود:به لطف خدا در حادثه ایجاد شده هیچ گونه تلفات و صدمات حاد ایجاد نگردید.و تنها به دلیل دود غلیظ ایجاد شده ناشی از حریق،چند نفری از مصدمین دچار عارضه های تنفسی گردیدند.که در آمبولانس و با شیوه اکسیژن درمانی مداوا گردیدند.