از بارش باران و سرمای شدید تا تلفات جانی و مالی
از بارش باران و سرمای شدید تا تلفات جانی و مالی

سایت خبری شهر اولین ها// بارش باران روزهای اخیر در استان خوزستان باعث سرد شدن شدید هوا و تلفات جانی و مالی شده است. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، بارش‌های چند روز گذشته در استان نه تنها باعث خوشحالی کشاورزان این استان شد، بلکه سرد شدن هوا نیز به‌عنوان ره‌آورد بارندگی‌ها بود. بارش […]

سایت خبری شهر اولین ها// بارش باران روزهای اخیر در استان خوزستان باعث سرد شدن شدید هوا و تلفات جانی و مالی شده است.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، بارش‌های چند روز گذشته در استان نه تنها باعث خوشحالی کشاورزان این استان شد، بلکه سرد شدن هوا نیز به‌عنوان ره‌آورد بارندگی‌ها بود.

بارش باران در شهرهای استان موجب آب‌گرفتگی معابر عمومی و جاری شدن سیل در بخش‌هایی از شهرستان‌های، اهواز، خرمشهر، ایذه و مسجدسلیمان و اعزام تیم‌های امدادی به این مناطق شد.

این بارندگی‌ها در شهرستان ایذه نه تنها باعث آب‌گرفتگی و سرد شدن هوا تا دمای زیر صفر درجه سانتی‌گراد شد، بلکه طغیان رودخانه‌ها غرق شدن یکی از اهالی این شهرستان در آب و از بین رفتن وی را رقم زد.

با وجود اینکه سازمان هواشناسی از سرد شدن هوا تا هفت درجه سانتی‌گراد پس از بارندگی خبر داده بود، شهرهای شمالی خوزستان مانند ایذه، مسجدسلیمان، باغملک، لالی و اندیکا به‌دلیل قرار گرفتن در منطقه کوهستانی و برف‌گیر این‌روزها سرمای تا حد صفر و گاها زیر صفر درجه سانتی‌گراد را تجربه کردند.
بارش بیش از ۷۰ میلی‌متر باران در شهرستان ایذه به‌عنوان یکی از رکوردهای ثبت شده در بارندگی چند روز اخیر به‌حساب می‌آید.