اجرای طرح ملی جنگلانه با حضور چشمگیر شهروندان مسجدسلیمان + تصاویر
اجرای طرح ملی جنگلانه با حضور چشمگیر شهروندان مسجدسلیمان + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها//طرح ملی جنگلانه با حضور چشمگیر شهروندان و دوستداران محیط زیست در مسجدسلیمان برگزار گردید. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،طرح ملی جنگلانه به همت انجمن نگین ایران زاگرس و با همکاری ادارات منابع طبیعی، محیط زیست و فعالین محیط زیست ، انجمن پرتور نور صبا و شهروندان مسجدسلیمانی در […]

سایت خبری شهر اولین ها//طرح ملی جنگلانه با حضور چشمگیر شهروندان و دوستداران محیط زیست در مسجدسلیمان برگزار گردید.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،طرح ملی جنگلانه به همت انجمن نگین ایران زاگرس و با همکاری ادارات منابع طبیعی، محیط زیست و فعالین محیط زیست ، انجمن پرتور نور صبا و شهروندان مسجدسلیمانی در منطقه مالجونکی اجرا گردید. در این طرح که با استقبال چشمگیر شهروندان و اهالی منطقه صورت پذیرفت نهال هایی از نوع کُنار و کهور کاشته شد.از نکات قابل توجه این طرح حضور دکتر جلیلی نماینده کنونی شهرستان در محل و کاشت یک اصله نهال بود.

مدیرانجمن نگین ایران زاگرس (مجری طرح جنگلانه ) اظهار داشت : در آینده ای نزدیک طبیعتی زیبا و دلنشین را با اجرای این طرح شاهد خواهیم بود که در هفته های آتی نیز این پروسه ادامه خواهد یافت.

مهرابی در خصوص گونه های درختان کاشته شده در این طرح اظهار داشت: طی مشورت با کارشناسان منابع طبیعی گونه های درختی کُنار ، کهور و بادام در این طرح کاشته خواهند شد که ضمن زیبایی خاصی که به تپه ها و کوههای اطراف مسجدسلیمان می دهد سازگار با شرایط محیطی و آب و هوای منطقه نیز خواهد بود.

jangalane (3)jangalane (1)

jangalane (2)jangalane (4)jangalane (6)jangalane (7)