نفت مسجدسلیمان-آلومینیوم اراک / جدال سخت و نفسگیر در شهر اولین ها
نفت مسجدسلیمان-آلومینیوم اراک / جدال سخت و نفسگیر در شهر اولین ها

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در اولین بازی دور برگشت خود در رقابتهای لیگ دسته اول عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی میزبان الومنیوم اراک است. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،نفت مسجدسلیمان کنونی که به گواه آمار و ارقام ضعیف ترین نتایج چندسال اخیر را رقم زده است […]

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در اولین بازی دور برگشت خود در رقابتهای لیگ دسته اول عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی میزبان الومنیوم اراک است.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،نفت مسجدسلیمان کنونی که به گواه آمار و ارقام ضعیف ترین نتایج چندسال اخیر را رقم زده است در حالی به مصاف رقیب خود خواهد رفت که دو تیم بازی قبلی خود را در خارج ازخانه و با دریافت سه گل از حریفان واگذار کرده اند.ایرانجوان۳_آلومینیوم۰ / پاس همدان ۳_ نفت۲

تیم نفت هم اکنون در رده ۱۰جدول با ۲۳ امتیاز قرار دارد. ۵برد،۸مساوی و ۶باخت ، ۱۷ گل زده و ۱۹گل خورده حاصل کار شاگردان حافظی در دیدارهای قبلی بوده است.آلومینیوم اراک نیز هم اکنون دررده۵جدول با ۲۸امتیاز قرار دارد. بهترین گلزنان دوتیم عبارتند از :  فرشید علیزاده ازنفت با۸گل / عمادمیرجوان و جوادمولایی ازآلومینیوم با ۵گل.
زردپوشان نفت در این دیدار خانگی جدالی سخت و نفسگیر را مقابل تیم مدعی آلومینیوم اراک خواهند داشت.چرا که اراکی ها برای حضور در رده های بالایی جدول و کسب امتیاز در این دیدار حضور خواهند یافت.از سویی دیگر ورزشگاه خالی شهید بهنام محمدی و بازیهای پرانتقاد نفتی ها موجب شده تا زمزمه هایی مبنی بر تغییرات در کادرفنی نفت مسجدسلیمان نیز به گوش برسد.