مذاکره با گزینه های سرمربیگری نفت در سکوت خبری مطلق …!؟
مذاکره با گزینه های سرمربیگری نفت در سکوت خبری مطلق …!؟

سایت خبری شهر اولین ها// در حالی که بازیهای ضعیف و پر انتقاد نفت مسجدسلیمان در کنار کسب نتایج نامطلوب موجی از انتقادات را در خصوص عملکرد بازیکنان و کادرفنی زردپوشان به وجود آورده است ، خبرها حاکی از آن است که تغییرات کادرفنی بزودی در تیم نفت اعمال می شود. به گزارش سایت خبری […]

سایت خبری شهر اولین ها// در حالی که بازیهای ضعیف و پر انتقاد نفت مسجدسلیمان در کنار کسب نتایج نامطلوب موجی از انتقادات را در خصوص عملکرد بازیکنان و کادرفنی زردپوشان به وجود آورده است ، خبرها حاکی از آن است که تغییرات کادرفنی بزودی در تیم نفت اعمال می شود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیدار معوقه خود برابر پاس همدان علیرغم پیروزی دو بر صفر در نیمه اول در نهایت سه بر دو شکست خورد تا انتقادات هواداران بر علیه کادرفنی تیم شدت یابد. علاوه بر این موضوع حواشی و درگیری های اخیر میان برخی بازیکنان و حتی کادرفنی نیز موجب شده تا حاشیه ها در نفت مسجدسلیمان به اوج برسد. یک منبع آگاه و نزدیک به باشگاه که نخواست نامش فاش شود اظهار داشت که هیأت مدیره باشگاه و در رأس آن مدیرعامل باشگاه در حال مذاکره با چندتن از مربیان مطرح جهت قبول سرمربیگری تیم نفت می باشد و با پایان مذاکرات و انجام توافقات نهایی بزودی سرمربی جدید نفتی ها معرفی خواهد شد.

این موضوع در حالی مطرح می شود که عملکرد نه چندان مطلوب نفت در لیگ دسته اول فصل جاری موجب خالی شدن ورزشگاه شهید بهنام محمدی از تماشاگران مشتاق گردیده است .ضمن اینکه اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه نیز در دیدارهای اخیر نارضایتی خود را نسبت به عملکرد کادرفنی تیم اظهار داشته اند و خواستار کناره گیری سرمربی تیم شده اند.

naft.shirin (7)