معلمان مسجد سلیمان به یاری کودکان بی‌سرپرست شتافتند
معلمان مسجد سلیمان به یاری کودکان بی‌سرپرست شتافتند

سایت خبری شهر اولین ها// هوشنگ فرجی:جمعی از معلمان نیکوکار مسجدسلیمان در خوزستان با تشکیل یک مؤسسه خیریه ۵۰۰ کودک و نوجوان از شهرهای مسجدسلیمان، لالی و اندیکا را زیر چترحمایت اقتصادی، آموزشی و فرهنگی خود در آوردند. مؤسسه خیریه حضرت فاطمه(س) که با اهدای یک ساختمان ۱۰۰ساله ازسوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان […]

سایت خبری شهر اولین ها// هوشنگ فرجی:جمعی از معلمان نیکوکار مسجدسلیمان در خوزستان با تشکیل یک مؤسسه خیریه ۵۰۰ کودک و نوجوان از شهرهای مسجدسلیمان، لالی و اندیکا را زیر چترحمایت اقتصادی، آموزشی و فرهنگی خود در آوردند.
مؤسسه خیریه حضرت فاطمه(س) که با اهدای یک ساختمان ۱۰۰ساله ازسوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان فعالیت خود را آغاز کرده، ۲۷۵ دختر و ۲۲۵پسر از یک تا ۱۷ سال یتیم وبی سرپرست را تحت حمایت خود درآوردند.
«محمدرضامکوندی» مدیرعامل این مؤسسه با بیان این مطلب که تعدادی از معلمان مسجدسلیمان باهدف کاهش مشکلات اجتماعی درشهرهای یادشده این مؤسسه رابرای حمایت ازکودکان بی‌سرپرست ویتیم تشکیل دادند، گفت: در این مؤسسه علاوه برکمک‌های اقتصادی با برگزاری کلاس‌های آموزشی مهارت‌های زندگی، روان شناسی، زبان و ادبیات انگلیسی، احکام دینی، مسابقات ورزشی تا مقطع ورود به دانشگاه، از افراد حمایت همه جانبه می‌شود.
برای هریک ازمددجویان این مؤسسه یک حساب بانکی افتتاح شده و ماهانه از ۲۰ تا ۲۰۰ هزارتومان به حساب شخصی این کودکان واریز می‌شود.
مکوندی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ‌کدام ازسازمان‌های بهزیستی و کمیته امداد حمایتی از این مؤسسه نکرده است، ازخیرین کشورخواست به یاری این معلمان اهتمام ورزند تابتوانند کودکان تحصیلکرده‌ای را وارد جامعه کنند.