گوشت و فرآورده های خام دامی از مراکز مجاز و با مهر و لیبل ویژه تهیه گردد …
گوشت و فرآورده های خام دامی از مراکز مجاز و با مهر و لیبل ویژه تهیه گردد …

سایت خبری شهر اولین ها// رئیس اداره دامپزشکی مسجد سلیمان بر ضرورت تهیه گوشت و فراورده های خام دامی از مراکز مجاز و زیرنظارت دامپزشکی و با مهر و لیبل ویژه تأکید کرد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها حمید رضا کاوش با اعلام این خبر که یک لاشه دام در این شهرستان معدوم […]

سایت خبری شهر اولین ها// رئیس اداره دامپزشکی مسجد سلیمان بر ضرورت تهیه گوشت و فراورده های خام دامی از مراکز مجاز و زیرنظارت دامپزشکی و با مهر و لیبل ویژه تأکید کرد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها حمید رضا کاوش با اعلام این خبر که یک لاشه دام در این شهرستان معدوم سازی شد ، افزود: در  بازرسی های روزانه از واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی یک لاشه به وزن ۳۵۰ کیلوگرم که توسط مالک دام و بدلیل بیماری کشتار غیر مجاز شده بود  رویت شد.

وی گفت: بازرسان اداره دامپزشکی مسجد سلیمان این لاشه را بعلت  تب دار بودن و  وجود زردی پاتولوژیک  ضبط  کرده  و ضمن  معرفی متخلفان به مراجع قضایی و کسب حکم مرجع قضایی در کوره لاشه سوز کشتارگاه دام معدوم سازی شد .
رئیس اداره دامپزشکی مسجد سلیمان خاطر نشان کرد: بازرسان دامپزشکی این  شهرستان بصورت مکرر و در ساعات اداری و غیر اداری واحدهای عرضه کننده فرآورده های خام دامی را مورد بررسی قرار می دهند .
وی از مردم خواست  گوشت و فراورده های خام دامی خود را از مراکز مجاز و زیرنظارت دامپزشکی و با مهر و لیبل ویژه  تهیه کنند.