گلایه های نائب رییس هیأت وزنه برداری مسجدسلیمان در نشست با نماینده شهرستان
گلایه های نائب رییس هیأت وزنه برداری مسجدسلیمان در نشست با نماینده شهرستان

شهر اولین ها// نشست صمیمانه محمد کریمی نائب رییس هیات وزنه برداری مسجدسلیمان با نماینده شهرستان برگزار شد و در خصوص مسائل مختلف ورزش مسجدسلیمان بویژه وزنه برداری و چالش های پیش رو در این زمینه به بحث و تبادل نظر پرداخته شد. به گزارش شهر اولین ها، ورزش وزنه برداری در مسجدسلیمان از جمله […]

شهر اولین ها// نشست صمیمانه محمد کریمی نائب رییس هیات وزنه برداری مسجدسلیمان با نماینده شهرستان برگزار شد و در خصوص مسائل مختلف ورزش مسجدسلیمان بویژه وزنه برداری و چالش های پیش رو در این زمینه به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

به گزارش شهر اولین ها، ورزش وزنه برداری در مسجدسلیمان از جمله ورزشهای پرافتخار و قهرمان پرور شهرستان در سطح ملی و بین المللی بوده که طی سالهای اخیر در سایه بی توجهی مسئولین با روزهای طلایی گذشته خود فاصله گرفته است. طی نشست اخیر محمد کریمی بابااحمدی نائب رییس هیأت وزنه برداری مسجدسلیمان با ظاهری نماینده شهرستان در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداخته شد. کریمی با بیان این موضوع که طی سالهای اخیر هیچگونه توجهی به وزنه برداری مسجدسلیمان نشده افزود: در سالهای نه چندان دور بخش عمده ترکیب تیم ملی وزنه برداری کارگران کشور را وزنه برداران مسجدسلیمان تشکیل می داد که بی توجهی و عدم حمایت مسئولین از این نام آوران موجب گردیده تا وزنه  برداری شهرستان به باد فراموشی سپرده شود. علاوه بر این عدم رفع موانع اشتغال نام آوران نیز از دیگر مشکلات رکود این ورزش بوده است.

وی با ضعیف خواندن مدیریت ورزش شهرستان طی چندسال اخیر تأکید نمود: در صورت حضور افراد کنونی در مدیریت ورزش مسجدسلیمان انتظار آنچنانی در خصوص توسعه و پیشرفت ورزش شهرستان نباید داشت. کریمی ضمن تقدیر از تلاش ها و پیگیری داودی نائب رییس هیأت وزنه برداری استان در کمک به اعزام تیم ها و رفع بخشی از مشکلات وزنه برداری شهرستان ابراز امیدواری نمود که در صورت توجه مسئولین و حمایت از ورزشکاران این رشته، ضمن اجرایی نمودن برنامه سه ساله جهت ارتقاء و رشد وزنه برداری در بین نونهالان و نوجوانان شهرستان، اقدامات مطلوبی در اینخصوص صورت خواهد گرفت.

نائب رییس وزنه برداری مسجدسلیمان با اشاره به تلاش های سیاهپور دبیرکل پیشین فدراسیون وزنه برداری کشور که نقش مهمی در توسعه و پیشرفت وزنه برداری شهرستان طی یک دهه اخیر ایفا نموده گفت: با وجود دارا بودن چنین پتانسیل های بالا در سطح شهرستان باز هم شاهد ناملایمتی ها نسبت به پیشکسوتان و ورزشکاران در این رشته ورزشی هستیم.

کریمی با اشاره به بخشنامه ای مربوط به مالیات بر ارزش افزوده و استفاده از آن در راستای حمایت از تیم های ورزشی در سطح شهرستان ابراز امیدواری نمود که پس از نشست امیدوارکننده با ظاهری نماینده شهرستان و طی دیدار با ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که بزودی صورت خواهد گرفت ضمن حمایت بیشتر وزنه برداری شهرستان و مرتفع نمودن مشکلات و چالش های پیش رو، همچون گذشته شاهد افتخارآفرینی های ورزشکاران این رشته در میادین ملی و بین المللی خواهیم بود.