گزارش متنی-تصویری دیدار نوروزی نام آوران و پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان
گزارش متنی-تصویری دیدار نوروزی نام آوران و پیشکسوتان ورزش مسجدسلیمان

شهر اولین ها// ایمان کاهکش :دیدار نوروزی پیشکسوتان و نام آوران ورزشی مسجدسلیمان عصر روز گذشته برگزار شد و با استقبال قابل توجهی از سوی اهالی ورزش شهرستان همراه بود. به گزارش شهر اولین ها، دیدار نوروزی پیشکسوتان و نام آوران ورزشی مسجدسلیمان به همت گروه حامیان بیژن یوسفی و با حضور اهالی ورزشی مسجدسلیمان […]

شهر اولین ها// ایمان کاهکش :دیدار نوروزی پیشکسوتان و نام آوران ورزشی مسجدسلیمان عصر روز گذشته برگزار شد و با استقبال قابل توجهی از سوی اهالی ورزش شهرستان همراه بود.

به گزارش شهر اولین ها، دیدار نوروزی پیشکسوتان و نام آوران ورزشی مسجدسلیمان به همت گروه حامیان بیژن یوسفی و با حضور اهالی ورزشی مسجدسلیمان که از سرتاسر کشور در باشگاه ورزشی امیدوار حاتمی گردهم آمده برگزار گردید. این برنامه با مسابقه فوتبال بین تیم یاران کورش زنگیان و  یاران عبدالرضا پاپائی آغاز گردید که با نتیجه ۹ بر ۶ به سود یاران پاپائی پایان یافت. پس از این مسابقه ، برنامه دیدار نوروزی بصورت رسمی آغاز شد که جزئیات آن به شرح ذیل می باشد:

-امیدوار جمالپور رییس اداره ورزش جوانان شهرستان در ابتدای برنامه ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک سال نو اظهار داشت: در سال اخیر با تشکیل کانون پیشکسوتان فوتبال مسجدسلیمان در تلاش هستیم تا بصورت سازماندهی شده و جدی از این قشر افتخارآفرین و دوست داشتنی شهرستان حمایت کنیم. وی همچنین به بیان اهم برنامه های اداره ورزش و جوانان در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی در سال اخیر پرداخت.

-در ادامه محمود احمدی رییس هیأت فوتبال مسجدسلیمان با اشاره به فعالیت های این هیأت و جزییات و نحوه برگزاری مسابقات رده های مختلف در شهرستان افزود: از نماینده محترم مردم و مدیرکل ورزش و جوانان انتظار بیشتری در جهت حمایت از فوتبال شهرستان می رود و امیدواریم تا در این خصوص اهمیت جدی صورت پذیرد.

-حضور احمد بابادی شاعر طنزپرداز بختیاری در برنامه و ارائه اشعاری با گویش بختیاری مورد استقبال و تشویق حاضرین قرار گرفت. ضمن اینکه با اعطای هدیه ای از وی تقدیر شد.

-اجرای چند قطعه آهنگ بختیاری توسط حسن شیخ رباط خواننده مطرح شهرستان و استان و گروه نوازنده همراه از جمله برنامه های دیگر دیدار نوروزی پیشکسوتان بود.

-در حاشیه برنامه نوروزی پیشکسوتان ورزش شهرستان و در راستای حمایت از ادبیات و فرهنگ بختیاری ، مجموعه کتب قوم بختیاری نوشته محسن حیدری و از آثار ترجمه سردار اسعد بختیاری عرضه گردید که با استقبال قابل توجهی از سوی حاضرین در برنامه همراه بود.

-ایرج کبیریان از پیشکسوتان فوتبال شهرستان و باشگاه شاهین در بخش دیگری از برنامه به بیان خاطراتی از دهه ۳۰ تا ۵۰ فوتبال مسجدسلیمان پرداخت. وی ضمن انتقاد از وضعیت موجود ورزش در مسجدسلیمان ابراز امیدواری نمود که با تلاش و پیگیری متولیان و مسئولین امر شرایط و زیرساخت های ورزشی در شهرستان به نحو مطلوبی ارتقاء یابد.

-عبدالرضا پاپائی از مربیان مدارس فوتبال شهرستان و پیشکسوت ورزشی مسجدسلیمان نیز از حضور تمامی ورزشکاران و نام آوران در برنامه تقدیر قدردانی نمود و خاطرنشان ساخت که با همگرایی بیشتر برنامه های مطلوب تری در حوزه ورزش و پیشکسوتان صورت خواهد پذیرفت.

-در بخش دیگری از برنامه علی عسکرظاهری نماینده مردم شهرستان در مجلس ضمن تشکر از متولیان این گردهمایی اظهار داشت: ایجاد بسترهای توسعه ورزش در مسجدسلیمان با تلاش همگی میسر خواهد بود. از اینرو دست تمامی عزیزان را به گرمی می فشاریم و در این زمینه نیز آماده هرگونه همکاری و حمایت همه جانبه خواهم بود. وی همچنین به بیان نکاتی در خصوص فعالیت و پیگیری های دوسال اخیر خود در حوزه نمایندگی مردم چهارحوزه پرداخت.

-در انتهای برنامه نیز فرزاد نژاد بهادری از متولیان اصلی برنامه ضمن قدردانی از حضور تک تک عزیزان و سپاس از همراهی برخی دوستان در حمایت از طرح حمایت از پیشکسوتان و نام آوران ورزش شهرستان افزود: امروزه بیژن یوسفی و بسیاری دیگر از پیشکسوتان ورزش شهرستان که از توجه کمتری برخوردار بوده اند نیازمند حمایت بیشتر ما هستند تا ضمن ادامه حیات روح ورزش و پهلوانی ، آتیه ای در خور شأن آنان فراهم گردد. از اینرو امیدواریم تا علاقمندان بیشتری به گروه حمایت از پیشکسوتان ورزش ملحق شوند و اهداف متعالی ورزش را در این حوزه ارتقاء دهیم.

شایان ذکر است که این برنامه با قدردانی از حضور پیشکسوتان و نام آوران عرصه ورزش مسجدسلیمان از جمله علی اصغرجمالی،موسی ململی، محمدمراد شجاعی، امیدوار حاتمی و … خاتمه یافت.