گردشگری در دامنه های کوه تاراز با حضور خانواده ها
گردشگری در دامنه های کوه تاراز با حضور خانواده ها

سایت خبری شهر اولین ها//خانواده های مسجدسلیمان در دوره گردشگری کوهستانی شرکت خواهند کرد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، دوره گردشگری یکروزه با حضور خانواده های مسجدسلیمان و در دامنه های کوه تاراز به همت هیأت ورزشهای همگانی شهرستان برگزار می شود.این دوره یکروزه ۱۳ مهرماه برگزار خواهد شد و شرکت در آن […]

سایت خبری شهر اولین ها//خانواده های مسجدسلیمان در دوره گردشگری کوهستانی شرکت خواهند کرد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، دوره گردشگری یکروزه با حضور خانواده های مسجدسلیمان و در دامنه های کوه تاراز به همت هیأت ورزشهای همگانی شهرستان برگزار می شود.این دوره یکروزه ۱۳ مهرماه برگزار خواهد شد و شرکت در آن برای عموم آزاد می باشد.ضمن اینکه متقاضیان جهت ثبت نام می توانند به هیأت ورزشهای همگانی واقع در اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان مراجعه نمایند.

برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی بانوان در مسجدسلیمان

مسابقات آمادگی جسمانی بانوان در مسجدسلیمان برگزار می شود.این دوره از مسابقات این هفته با شرکت گروههای آزاد و در قالب ۷ تیم در سالن تختی سی برنج صورت خواهد گرفت و شرکت کنندگان با هم به رقابت خواهند پرداخت.گفتنی ست که این مسابقات تحت نظر هیأت ورزشهای همگانی شهرستان(بخش بانوان) صورت می گیرد و تیم قهرمان به رقابتهای آمادگی جسمانی قهرمانی استان اعزام خواهد شد.

برگزاری کلاس مربیگری آمادگی جسمانی بانوان در مسجدسلیمان

یکدوره کلاس مربیگری آمادگی جسمانی بانوان در مسجدسلیمان برگزار می شود. هیأت ورزشهای همگانی شهرستان مسجدسلیمان در نظر دارد تا یکدوره کلاس مربیگری درجه ۳ آمادگی جسمانی بانوان را با حضور ۳۱ داوطلب برگزار نماید.این دوره در سالن ورزشی عفاف انجام خواهد گرفت و آموزش بانوان حاضر در کلاس را خانم برون مدرس رسمی فدراسیون ورزشهای همگانی کشور بر عهده خواهد داشت.