کشمکش بین اداره آبفا و شهرداری مسجدسلیمان؛ سرگردانی فضای سبز بلوار خیابان آزادی …!؟
کشمکش بین اداره آبفا و شهرداری مسجدسلیمان؛ سرگردانی فضای سبز بلوار خیابان آزادی …!؟

سایت خبری شهر اولین ها// قطع آب فضای سبز خیابان آزادی موجب شده تا تا چمن بلوار خیابان آزادی که عملیات کاشت آن به تازگی پایان پذیرفته با آسیبهای احتمالی مواجه شود. رضا نجفیان مدیر فضای سبز و پارکهای شهرداری مسجدسلیمان با اعلام این خبر به سایت خبری شهر اولین ها اظهار داشت: قطعی آب […]

سایت خبری شهر اولین ها// قطع آب فضای سبز خیابان آزادی موجب شده تا تا چمن بلوار خیابان آزادی که عملیات کاشت آن به تازگی پایان پذیرفته با آسیبهای احتمالی مواجه شود.

رضا نجفیان مدیر فضای سبز و پارکهای شهرداری مسجدسلیمان با اعلام این خبر به سایت خبری شهر اولین ها اظهار داشت: قطعی آب انشعاب بلوار خیابان آزادی که موجب آبیاری این مسیرشده بود وارد چهارمین روز خود شده است که با توجه به مبلغ اعلام شده توسط اداره آبفای شهرستان مبنی بر رقمی بالغ بر 9 میلیارد ریال بابت آب مصرفی سه ماه اخیر فضای سبز شهرستان ، بنظر می رسد که قطع آب و جمع آوری انشعاب مربوطه بهمین دلیل می باشد.

از طرفی دیگر و با توجه به اینکه فضای سبز و بلوار خیابان آزادی در مرحله آبیاری و نگهداری پس از کاشت قرار دارد و فصل گرما هنوز هم ادامه دارد ، آبیاری به آن در اولویت کاری واحد فضای سبز شهرداری قرار دارد که اداره آبفا با این اقدام به نوعی با قطع آب مسیر فوق اخطاری جدی به شهرداری مبنی بر پرداخت هزینه آب مصرفی فضای سبز را اعلان داشته است.

در هر حال و با توجه به مشکلات عدیده شهری در ماههای اخیر امیدواریم تا با تعامل بیشتر از سوی شهرداری و اداره آبفا مراتب به شکلی بهینه تر مرتفع گردد تا علاوه بر رفع نقایص موجود در امر آبرسانی و آبیاری به فضای سبز بلوارها و پارکها در سطح شهر اداره آبفا نیز از طریق وصول آب بهای مصرفی اداراتی از جمله شهرداری  تا حدودی به رفع مشکلات مالی خود اقدام نماید.

 

IMG-20151014-WA0003