کاهش تعداد نامزدهای انتخاباتی از 36 به 12 نفر
کاهش تعداد نامزدهای انتخاباتی از 36 به 12 نفر

سایت خبری شهر اولین ها//لحظاتی پیش فرماندار مسجدسلیمان در تماس با خبرگزاری مسجدسلیمان تعداد رد صلاحیت، عدم احراز صلاحیت و تایید صلاحیت کاندیدا را اعلام نمود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، وی گفت: پس از بررسی های بعمل آمده از ۳۶ نفر کاندیدای ثبت نام شده برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی […]

سایت خبری شهر اولین ها//لحظاتی پیش فرماندار مسجدسلیمان در تماس با خبرگزاری مسجدسلیمان تعداد رد صلاحیت، عدم احراز صلاحیت و تایید صلاحیت کاندیدا را اعلام نمود.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، وی گفت: پس از بررسی های بعمل آمده از ۳۶ نفر کاندیدای ثبت نام شده برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد ۸ نفر رد صلاحیت، ۱۲ نفر عدم احراز صلاحیت و تنها ۱۲ نفر تایید صلاحیت شدند.
شایان ذکر است:تفاوت آنهایی که به طور قطع صلاحیتشان احراز نشده و رد شده اند با آنهایی که عدم احراز هستند، آنجاست که احتمال تایید صلاحیت دسته دوم تا زمان آغاز تبلیغات همچنان وجود دارد. این افراد می‌توانند با ارائه اسناد و مدارک و یا معرفی معرف‌های مورد اعتماد دستگاه‌های نظارتی در راستای احراز صلاحیت خود اقدام کنند.

ضمنا اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان اطلاعیه ای به شرح ذیل اعلام نموده است:

به اطلاع آن دسته از داوطلبان محترم نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که بر اساس رأی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، صلاحیت آنان احراز نگردیده می‌رساند:
بر اساس ماده ۵۲ قانون انتخابات وماده ۳۴ آئین‌نامه اجرایی آن، در صورت تمایل می‌توانند طی روزهای یکشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۷ الی سه‌شنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۹ از ساعت ۸ الی ۱۶ در تهران به ورزشگاه تختی واقع در بزرگراه بسیج بلوار هجرت و در مراکز استان‌ها به محل‌های تعیین‌شده از سوی دفاتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان مراجعه و پس از تکمیل فرم شکایت، رسید دریافت نمایند.