کاشت نهال در مسجدسلیمان بیاد البرز زارعی ناجی زاگرس+ تصاویر
کاشت نهال در مسجدسلیمان بیاد البرز زارعی ناجی زاگرس+ تصاویر

شهر اولین ها// فعالین محیط زیست مسجدسلیمان بیاد البرز زارعی ناجی زاگرس که در جریان مهار و اطفاء آتش سوزی‌های اخیر گچساران درگذشت نهال کاشتند. به گزارش شهر اولین ها، اعضای انجمن محیط زیستی دیده بان دوستداران محیط زیست مسجدسلیمان در راستای پاسداشت یاد البرز زارعی در منطقه شهرک ولیعصر نهال کاشتند. گفتنی است این فعال […]

شهر اولین ها// فعالین محیط زیست مسجدسلیمان بیاد البرز زارعی ناجی زاگرس که در جریان مهار و اطفاء آتش سوزی‌های اخیر گچساران درگذشت نهال کاشتند.
به گزارش شهر اولین ها، اعضای انجمن محیط زیستی دیده بان دوستداران محیط زیست مسجدسلیمان در راستای پاسداشت یاد البرز زارعی در منطقه شهرک ولیعصر نهال کاشتند. گفتنی است این فعال محیط زیستی در جریان مهار و اطفاء آتش سوزی‌های اخیر منطقه دیل، در ارتفاعات گچساران دچار سوختگی شدید شده بود چندی قبل درگذشت.
فعالین محیط زیست مسجدسلیمان همچنین در ادامه اجرای طرح “شهر سبز من” ۳۵ اصله نهال در منطقه باشگاه سوارکاران کاشتند. علاوه بر این در زادروز دوتن از اعضای انجمن محیط زیستی دیده بان تولد درختی در منطقه باغ چشمه علی برگزار گردید.
شایان ذکر است که مراقبت و آبیاری از این نهال ها در اولویت برنامه ها قرار گرفته و نگهداری از آن ها به شیوه آبیاری قطره ای صورت خواهد گرفت.