کارگاه آموزش تئاتر و بازیگری در مسجدسلیمان برگزار خواهد شد
کارگاه آموزش تئاتر و بازیگری در مسجدسلیمان برگزار خواهد شد

شهر اولین ها// مدیر انجمن نمایش و تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان از برگزاری کارگاه آموزش تئاتر و بازیگری خبر داد. کورش مهری بابادی با اعلام این خبر افزود: در این کارگاه دوره های مقدماتی و تخصصی بازیگری ،کارگردانی ،نمایشنامه نویسی به علاقمندان آموزش داده خواهد شد که این کلاس آموزشی برای اولین […]

شهر اولین ها// مدیر انجمن نمایش و تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان از برگزاری کارگاه آموزش تئاتر و بازیگری خبر داد. کورش مهری بابادی با اعلام این خبر افزود: در این کارگاه دوره های مقدماتی و تخصصی بازیگری ،کارگردانی ،نمایشنامه نویسی به علاقمندان آموزش داده خواهد شد که این کلاس آموزشی برای اولین بار در شهرستان در این سطح و به این شیوه برگزار می شود.

به گزارش شهر اولین ها، مهری بابادی گفت: این دوره آموزشی توسط انجمن ھنرھاے نمایشے اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان با همکاری کانون تخصصی نمایش حضرت ولیعصر(عج) برگزار می شود و  اجراهای هنرجویی . نمایشنامه خوانی .ورکشاپ .نمایش فیلم تاتر بهمراه جلسات نقد و بررسی زیر نظر اساتید مجرب با ارایه مدرک معتبر را خواهیم داشت.
وی ضمن درخواست از علاقمندان به شرکت در این کارگاه آموزشی جهت ثبت نام اظهار داشت: مهلت نام نویسی شرکت در کارگاه تا ١۰ شهریور ۹۵ خواهد بود و علاقمندان می توانند در اینخصوص به انجمن هنرهای نمایشی واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مراجعه نمایند.

مدیر انجمن نمایش و تئاتر مسجدسلیمان همچنین از ارائه فیلم دو نمایش تئاتر خیابانی به جشنواره های بین المللی مریوان، فجر تهران و منطقه ای شهروند فارس خبر داد و افزود: فیلم نمایش خیابونی ها به کارگردانی علی قاضی و نمایش بومی بازندک جهت بازبینی به جشنواره ها ارسال گردیده و امیدواریم تا با برگزیده شدن این نمایش ها بتوانیم بار دیگر نمایش هنر تئاتر شهرستان را در جشنواره های بین المللی شاهد باشیم.