از کارخانه آلومینیوم‌سازی مسجدسلیمان چه خبر؟
از کارخانه آلومینیوم‌سازی مسجدسلیمان چه خبر؟

سایت خبری شهر اولین ها//فرماندار مسجد سلیمان از راه‌اندازی فاز نخست کارخانه آلومینیوم‌سازی مسجد سلیمان طی امسال و افتتاح فرودگاه مسجد سلیمان تا پایان سال و یا در ابتدای سال آینده خبر داد. علیرضا گورویی در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان  از راه اندازی فاز نخست کارخانه آلومینیوم سازی مسجد سلیمان تا  پایان سال […]

سایت خبری شهر اولین ها//فرماندار مسجد سلیمان از راه‌اندازی فاز نخست کارخانه آلومینیوم‌سازی مسجد سلیمان طی امسال و افتتاح فرودگاه مسجد سلیمان تا پایان سال و یا در ابتدای سال آینده خبر داد.

علیرضا گورویی در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان  از راه اندازی فاز نخست کارخانه آلومینیوم سازی مسجد سلیمان تا  پایان سال جاری خبر داد.

وی همچنین از افتتاح فرودگاه مسجد سلیمان که از جمله پروژه های مهم در دستور کار در فرمانداری این شهرستان است  تا پایان سال و یا در ابتدای سال آینده خبر داد.

فرماندار مسجد سلیمان  در این رابطه اظهار داشت فرودگاه مسجد سلیمان از یکی از پروژه های مهمی است که در دستور کار فرمانداری قرار دارد که با حمایت‌های استانداری و جدیت و پیگیری استاندار خوزستان در این زمینه تا پایان سال و یا در ابتدای سال آینده قادر به راه اندازی خواهد بود.

فرماندار مسجد سلیمان درپایان این جلسه با اشاره به برخی از مشکلات و معضلات موجود درمسجد سلیمان مهم ترین مشکلات موجود در حوزه متبوعش در این شهرستان را مشکلات مربوط به  فاضلاب شهری،  همچنین طرح جابه جایی مناطق آلوده به نفت و گاز مسجد سلیمان و توسعه عمران شهری عنوان کرد.

فرماندار مسجد سلیمان همچنین بر لزوم تسریع در روند و اجرای پروژه ی جاده‌ای میانبر مسجد سلیمان اهواز و همچنین پارک ۱۱ هکتاری در ورودی شهرستان که از جمله پروژه های در حال اجرا توسط شهرداری مسجد سلیمان است تاکید کرد.

مرجع / تسنیم