پیش بازی پاس همدان-نفت مسجدسلیمان / جدال مرگ و زندگی برای همسایه های قعرنشین !؟
پیش بازی پاس همدان-نفت مسجدسلیمان / جدال مرگ و زندگی برای همسایه های قعرنشین !؟

سایت خبری شهر اولین ها//ایمان کاهکش : در حالی که برخی خبرگزاری ها از لغو دیدار پاس همدان و نفت مسجدسلیمان خبر داده اند ،این دیدار عصر فردا برگزار خواهد شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، از سری رقابتهای هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال پاس همدان در ورزشگاه قدس […]

سایت خبری شهر اولین ها//ایمان کاهکش : در حالی که برخی خبرگزاری ها از لغو دیدار پاس همدان و نفت مسجدسلیمان خبر داده اند ،این دیدار عصر فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، از سری رقابتهای هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال پاس همدان در ورزشگاه قدس میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود و این موضوع در حالی ست که اکثر خبرگزاری ها از لغو این دیدار بعلت بدهی های تیم همدانی به سازمان لیگ خبر داده اند. تیم پاس همدان در شرایطی به دیدار نفتی ها می رود که دو بازیکن خود را به نام های وحید جلالی نیا به دلیل محرومیت و روح الله سلطانی به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

سبزپوشان با سرمربیگری مهابادی این روزها وضعیت آشفته و بحرانی را سپری می کنند و یکی از بدترین نتایج و جایگاههای خود را طی ۹ سال اخیر تجربه کرده اند.این تیم در چهار مسابقه اخیر خود دو شکست خارج از خانه برابر تیم‌های داماش گیلان و ایرانجوان بوشهر را متحمل شده و در دو مسابقه خانگی نیز مقابل تیم‌های شهرداری اردبیل و فجر شهید سپاسی با تساوی متوقف شده اند.

از سویی دیگر نفت مسجدسلیمان نیز شرایط مشابه با همتای همدانی خود دارد و در چهار دیدار اخیر دو تساوی و دو شکست را در کارنامه خود ثبت نموده است. فرزاد حافظی که این روزها با مشکل گلزنی تیمش مواجه شده سعی دارد تا با بالابردن انگیزه مهاجمان خود و نیز کاهش میانگین سنی خط حمله تیم طلسم ناکامی زردپوشان را در امر گلزنی بشکند.نفتی ها بجز رسول حسینی گلر خود که بعلت مصدومیت همراه تیم نخواهد بود غایب دیگری را نخواهند داشت.

زردپوشان در دو هفته ابتدایی دو تساوی مقابل تیم‌های آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان داشته و در هفته سوم برابر خونه به خونه بابل و در هفته گذشته هم در خانه مقابل پیکان صدرنشین تن به شکست داده است. این تیم نیز برای فرار از وضعیت و جایگاه فعلی که در قعر جدول دارد برای پیروزی و برد به همدان سفر کرده‌ تا بتواند با شکست تیم پاس و کسب امتیاز از این تیم شرایط بهتری را برای خود رقم بزند.
تا پایان هفته چهار لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران تیم فوتبال پاس همدان با کسب دو امتیاز و تفاضل ۲- در رده نوزدهم قرار گرفته و تیم نفت مسجدسلیمان با همین امتیاز و تفاضل ۳- قعرنشین گروه ۲۰ تیمی جام آزادگان را به خود اختصاص داده است.
باید دید دو تیم همسایه انتهای جدولی چه نتیجه‌ای را رقم می‌زنند و کدام تیم با دست پر از مستطیل سبز ورزشگاه شهدای قدس بیرون خواهد آمد؟

دیدار تیم های پاس همدان و نفت مسجدسلیمان ساعت ۱۷٫۱۵ فردا در ورزشگاه قدس همدان و به قضاوت محمدحسین ترابیان از کرج برگزار می شود.