پیش بازی دیدار نفت مسجدسلیمان-ایرانجوان بوشهر/ دوئل تماشایی همسایه های جنوبی جدول رده بندی لیگ یک
پیش بازی دیدار نفت مسجدسلیمان-ایرانجوان بوشهر/ دوئل تماشایی همسایه های جنوبی جدول رده بندی لیگ یک

سایت خبری شهر اولین ها//رضا کریمی : ازهفته دهم لیگ دسته اول دوشنبه ۲۰ مهر۹۴ راس ساعت ۱۶:۳۰ درورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان نفت به مصاف ایرانجوان می رود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، نفتی ها از ۷بازی گذشته خود ۸ امتیاز کسب کرده اند و منتظر رأی کمیته انضباطی در خصوص دو دیدار […]

سایت خبری شهر اولین ها//رضا کریمی : ازهفته دهم لیگ دسته اول دوشنبه ۲۰ مهر۹۴ راس ساعت ۱۶:۳۰ درورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان نفت به مصاف ایرانجوان می رود.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، نفتی ها از ۷بازی گذشته خود ۸ امتیاز کسب کرده اند و منتظر رأی کمیته انضباطی در خصوص دو دیدار برگزار نشده با داماش و پاس همدان هستند تا با کسب سه امتیاز احتمالی مقابل داماش و تجدید دیدار با پاس ،تا حدود زیادی به صدر جدول نزدیک تر شوند. این تیم با ۵ گل خورده و ۳گل زده رده ۱۵جدول را به خود اختصاص داده است.اختلاف نفتی ها با تیم ته جدول یک امتیاز و تا صدر ۱۳ امتیاز می باشد.
نفت از ۷دیداری که به میدان رفته مقابل حریفان در ۵ بازی موفق به گلزنی نشده فقط در دو بازی گلزنی کرده اند.شکست در مقابل فجر و لغو بازی مقابل داماش در دو دیدار اخیر نفتی ها رقم خورده است.
در طرف دیگر میدان ایرانجوان بوشهر تیم ریشه دار و ۶۷ ساله ایران قرار دارد که از شهری فوتبال خیز و فوتبال دوست که بازیکنان زیادی و با استعدادی پرورش میدهد قرار دارد.شش بازی قبلی ایرانجوان مقابل حریفانش به شرح زیر بوده است :
ایرانجوان۱_۱گیتی پسند
ایرانجوان۰_۱فجر
داماش۰_۰ ایرانجوان
ایرانجوان۲_۱شهرداری
مس۳_۲ایرانجوان
ایرانجوان۱_۰پاس
عملکرد این تیم تاکنون در لیگ یک بدین شکل می باشد که در ۹ بازی_۲برد_۳مساوی_۴باخت بدست آورده ،ضمن اینکه ۷ گل زده_۱۲گل خورده  را در کارنامه خود دارد.بوشهری ها با ۹  امتیاز رده ۱۴ جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند.
ترکیب احتمالی ایرانجوان مقابل نفت:
یاسرالهی..مهدی شکوهی..امیرطهمورثی..علی مومن زاده..اویس کردجهان..علیرضازارعی..حسین بازیاری..امین مشایخ..مصطفی احمدی..مهدی الماسی زاده..رضا احمدشاهی
نگاهی به بازیکنان خطرناک و موثر ایرانجوان :
رضااحمدشاهی
اویس کردجهان
امین مشایخ
سجادفیص الهی
علی مومن زاده
مصطفی احمدی
الماسی زاده

 

2104333472-babam-ir