پیش بازی شهرداری اردبیل-نفت مسجدسلیمان/شیران زاگرس در مصاف با تیم ناکام شهر دایی … !؟
پیش بازی شهرداری اردبیل-نفت مسجدسلیمان/شیران زاگرس در مصاف با تیم ناکام شهر دایی … !؟

سایت خبری شهر اولین ها//هفته هفتم رقابتهای لیگ دسته یک کشور روز سه شنبه آغاز می‌شود که در یکی از حساس‌ترین مسابقات تیم شهرداری اردبیل بعد از ناکامی اخیر مقابل ایرانجوان به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، تیم شهرداری اردبیل از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه تختی میزبان […]

سایت خبری شهر اولین ها//هفته هفتم رقابتهای لیگ دسته یک کشور روز سه شنبه آغاز می‌شود که در یکی از حساس‌ترین مسابقات تیم شهرداری اردبیل بعد از ناکامی اخیر مقابل ایرانجوان به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، تیم شهرداری اردبیل از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه تختی میزبان تیم نفت مسجد سلیمان خواهد بود که این دیدار  بصورت زنده از شبکه استانی اردبیل(سبلان) پخش خواهد شد.

تیم شهرداری که از جایگاه دوم در اوایل فصل در حال حاضر در جایگاه هفتم لیگ ۲۰ تیمی دسته اول کشور است و از ۶ بازی گذشته خود تنها هشت امتیاز به دست آورده و نسبت به رقبای صدر جدول عقب افتاده است.

نفت مسجدسلیمان نیز که در بازی‌های گذشته خود دو شکست و دو مساوی را تجربه کرده است هفته گذشته در یک بازی روحیه‌ساز یک بر صفر تیم با تجربه مس کرمان را شکست داده و توانسته گام به بازی این هفته بگذارد که فردا در مقابل تیم شهرداری اردبیل قرار می‌گیرد.

فقط به دنبال سه امتیاز بازی خانگی هستیم

محمد ربیعی سرمربی شهرداری اردبیل تیم نفت مسجد سلیمان را جزو تیم های لیگ برتری و باسابقه درخشان در سال های گذشته خواند و تصریح کرد: این تیم چزو تیم های خوب و گردن کلفتی است که با سقوط از لیگ برتر در سال گذشته توانسته نیمی از بازیکنان خود را حفظ کند که همین امر به کیفیت بازی این تیم کمک می کند.

وی با اشاره به حضور بازیکنان محروم تیم شهرداری در بازی مقابل نفت و گاز مسجد سلیمان تاکید کرد: با این حال چند بازیکن مصدوم داریم، از جمله مهدی واثق که با تلاش کادر پزشکی سعی می شود به بازی فردا برسد.

ربیعی در پاسخ به این سئوال که آیا محکوم به برد هستید، بیان داشت: محکومیتی وجود ندارد، اما به دنبال سه امتیاز این بازی خانگی هستیم چنانچه در بازی های قبلی نیز به دنبال امتیازات کامل بودیم، اما برخی شرایط به گونه ای رقم خورد که این مهم محقق نشد.