پیام تسلیت درگذشت رئیس واحد طراحی و برنامه ریزی اداره خدمات مهندسی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان
پیام تسلیت درگذشت رئیس واحد طراحی و برنامه ریزی اداره خدمات مهندسی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

شهر اولین ها// مهندس علیرضا جعفری رئیس واحد طراحی و برنامه ریزی اداره خدمات مهندسی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان روز گذشته دار فانی را وداع گفت. مدیر و اعضای دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان مسجدسلیمان و همچنین بسیج مهندسی عمران و معماری شهرستان در پیامی مشترک درگذشت مهندس علیرضا جعفری عضو دلسوز […]

شهر اولین ها// مهندس علیرضا جعفری رئیس واحد طراحی و برنامه ریزی اداره خدمات مهندسی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان روز گذشته دار فانی را وداع گفت. مدیر و اعضای دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان مسجدسلیمان و همچنین بسیج مهندسی عمران و معماری شهرستان در پیامی مشترک درگذشت مهندس علیرضا جعفری عضو دلسوز و پرتلاش جامعه مهندسی مسجدسلیمان را تسلیت گفتند. در متن این پیام آمده است:

ضایعه درگذشت برادر علیرضا جعفری جامعه مهندسی را در غم و اندوهی بزرگ فرو برد. وی از شخصیت‏ های ارزنده و بادانش در عرصه طراحی و برنامه ریزی مهندسی شهرستان بوده است. وی انسانی اخلاق محور، دیندار،پرتلاش و اثرگذار بود و خدمات شایسته او در حوزه فنی و اجرایی مهندسی، قابل تقدیر می‏باشد. درگذشت آن مهندس عالی مقام را به همه همشهریان بویژه همکاران جامعه مهندسی تسلیت عرض می ‏نماییم. از پیشگاه خداوند متعال برای زنده یاد، رحمت و مغفرت و برای جمیع بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندیم.

مدیر و اعضای دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان مسجدسلیمان

بسیج مهندسی عمران و معماری شهرستان مسجدسلیمان