پیام تبریک دکتر علیرضا ورناصری منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به مناسبت عید نوروز
پیام تبریک دکتر علیرضا ورناصری منتخب مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به مناسبت عید نوروز

شهر اولین ها//  دکتر علیرضا ورناصری منتخب مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی طی پیامی عید نوروز ۱۳۹۹ را به عموم مردم تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر می باشد: بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ کلَّ یَومِ هُوَ فِی شَأن خداوند جل جلاله، هر لحظه نوآفرین است و […]

شهر اولین ها//  دکتر علیرضا ورناصری منتخب مردم مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی طی پیامی عید نوروز ۱۳۹۹ را به عموم مردم تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ
کلَّ یَومِ هُوَ فِی شَأن

خداوند جل جلاله، هر لحظه نوآفرین است و دمادم طی زایشی مستمر در شُکوه خلقت، حیاتی نو به هستی مرحمت میفرماید.

نوروز، زبان مشترک میلیونها انسان در کشور عزیزمان و برخی ممالک، آیینی کهن در پیوندهای مدرن است که پیامی مشترک برای پاسداشتِ تجربه بشری دارد: تقویت و تعمیقِ صلح جهانی از طریق مهرورزی، عدالت، احترام به تنوع فرهنگی با هدف تعامل، ارتقاء همگرایی و تقارب فرهنگی

سال گذشته ضمن آنکه آمیزه ایی بود از فرازها، فرودها و تجاربی بسیار تلخ برای سرزمینمان، حائز فرصتهایی برای دنبال کردن آینده ایی متفاوت هم بود.

امسال بنده با نهایت مباهات مفتخرم به کسوت خدمتگزاری، طبق روال همیشگی بدور از عوام فریبی ها، فراتر از جناح بندی ها، خود را ملزم به مطالبه گریِ حقوق بر حق شما میدانم به تناقض گوییِ شعار و عملکردها معترضم که اگر مواعید و برنامه های عملی، متوازن بود منطقه به معضلاتی اینچنین درهم پیچیده گرفتار نمی بود.

مطابق برآن عهدی که بستم با نهایت توان تلاش خواهم کرد توسعه پایدار بدور از تبعیض هایی که شما ولینعمتان را مکدّر نموده در پرتو اتحادمان محقق گردد، با استناد به شایسته سالاری، بومی محوری و اجتنابِ قاطع از دشمن دیرینِ منطقه یعنی طایفه گرایی، مشکلات بیشمارِ شما مردم نجیب و صبور منطقه تا حدودی مرتفع گردد و با اتکا به پتانسیل های بیکران منطقه جهت حمایت از تحقق عدالت اجتماعی گامهای مفیدی برداشته شود.

از خداوند مسئلت دارم با عنایات خاصه خویش، از خود و مطامع شخصی رَستن، صداقت و خدمت بی منّت را سرلوحه اعمالمان قرار دهد تا در مسیر سازندگی معنوی و اقتصادی، نستوه و موفق گام برداریم.

ضمن بزرگداشت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، فرارسیدن نوروز باستانی این یادگار نیاکانِ نیک کردارمان و تقارنِ عید سعید مبعث با آغازین روزهای سال جدید را محضر ملّت ایران، خوزستان قهرمان ، بویژه مردم شریف مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل تبریک عرض مینمایم.

به امید فردایی روشن برای پایان انتظارِ مردم شریف دیارمان

از همه عزیزان سپاسگزارم که با رعایت نکات لازم‌ برای شکست کرونا یاریگر همدیگر هستند.

حَول حالِنا الی احسَن الحال.

علیرضا ورناصری ۱۳۹۹/۰۱/۰۱