پس از ابقاء سرمربی فصل گذشته نفت مسجدسلیمان ؛ دستیاران فکری معرفی شدند
پس از ابقاء سرمربی فصل گذشته نفت مسجدسلیمان ؛ دستیاران فکری معرفی شدند

شهر اولین ها//مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیزجنوب گفت: محمود فکری در فصل ۹۷-۹۶ سکان هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مسابقات دسته اول باشگاههای کشور را برعهده خواهد داشت. هدایت یزدی در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: طی جلسه ای که با این مربی داشتیم برای فصل آینده لیگ دسته […]

شهر اولین ها//مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیزجنوب گفت: محمود فکری در فصل ۹۷-۹۶ سکان هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مسابقات دسته اول باشگاههای کشور را برعهده خواهد داشت.

هدایت یزدی در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: طی جلسه ای که با این مربی داشتیم برای فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور به توافق رسیدیم و این مربی به زودی کار خود را با تیم نفت مسجدسلیمان آغاز می کند.

شایان ذکر است؛ محمود فکری ۴۸ ساله علاوه بر ۳۰ بازی ملی، سابقه حضور در تیمهای استقلال تهران، فجرسپاسی شیراز،نساجی مازندران و شیرین فراز کرمانشاه را در کارنامه ورزشی خود دارد.وی در نیم فصل دوم فصل ۹۶-۹۵ جام آزادگان نیز سکان هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را بر عهده داشت.

دستیاران محمود فکری در نفت مسجدسلیمان عبارتند از: وحید فاضلی، سعید لطفی، هوشنگ مرادی. همچنین داریوش صادقی مربی دروازه‌بانان این تیم می‌باشد و داریوش حسن‌پور نیز به عنوان سرپرست در کنار محمود فکری فعالیت خواهند کرد.