واژگونی خودروی پراید در محور گلگیر-مسجدسلیمان حادثه ساز شد + تصاویر
واژگونی خودروی پراید در محور گلگیر-مسجدسلیمان حادثه ساز شد + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// واژگونی خودروی پراید در محور گلگیر-مسجدسلیمان حادثه ساز شد.در این حادثه که عصر امروز اتفاق افتاد یک نفر از سرنشینان خودرو مجروح شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، عصر امروز و در فاصله 20 کلیومتری مسیر گلگیر-مسجدسلیمان خودروی پراید حامل 4 سرنشین واژگون گردید که خوشبختانه تلفات جانی […]

سایت خبری شهر اولین ها// واژگونی خودروی پراید در محور گلگیر-مسجدسلیمان حادثه ساز شد.در این حادثه که عصر امروز اتفاق افتاد یک نفر از سرنشینان خودرو مجروح شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، عصر امروز و در فاصله 20 کلیومتری مسیر گلگیر-مسجدسلیمان خودروی پراید حامل 4 سرنشین واژگون گردید که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت. این سانحه در پیچهای خطرناک جاده مذکور و در محلی که عرض جاده به کمترین میزان می رسد رخ داده است. بجز یکی از سرنشینان این خودرو که مجروح شده سایر سرنشیننان در سلامتی کامل بسر می برند. نکته جالب توجه و البته قابل تأمل در این سانحه اصرار تنها فرد مجروح مبنی بر عدم اعزام وی به بیمارستان 22 بهمن مسجدسلیمان بوده است. بنا به اظهارات شاهدین عینی ماجرا ، این فرد از وابستگان خود درخواست نمود تا جهت مداوای خود به شهرستان اهواز انتقال یابد تا در یکی از بیمارستانهای این شهر تحت مداوا قرار گیرد و به نوعی از حضور در بیمارستان 22 بهمن مسجدسلیمان هراس داشت.

این موضوع در حالی رخ داده که فوت تنی چند از شهروندان در بیمارستان 22 بهمن مسجدسلیمان و مطالبی که در اینخصوص در فضای مجازی انتشار یافته است نوعی ترس را در وجود برخی بیماران و مجروحین از جمله فرد مزبور بوجود آورده است.

IMG-20160103-WA0017IMG-20160103-WA0018IMG-20160103-WA0016