هیچ مورد ابتلا به بیماری تب کریمه کنگو در مسجدسلیمان مشاهده نشده است
هیچ مورد ابتلا به بیماری تب کریمه کنگو در مسجدسلیمان مشاهده نشده است

شهر اولین ها //دکتر ابراهیمی گفت:تا این لحظه هیچ مورد ابتلای به بیماری تب کریمه کنگو در مسجدسلیمان گزارش نشده است.  دکتر ابراهیمی رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با شایعه ابتلای فرد یا افرادی به بیماری تب کریمه کنگو در مسجدسلیمان گفت:تا این لحظه هیچ مورد ابتلای […]

شهر اولین ها //دکتر ابراهیمی گفت:تا این لحظه هیچ مورد ابتلای به بیماری تب کریمه کنگو در مسجدسلیمان گزارش نشده است.

 دکتر ابراهیمی رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با شایعه ابتلای فرد یا افرادی به بیماری تب کریمه کنگو در مسجدسلیمان گفت:تا این لحظه هیچ مورد ابتلای به بیماری تب کریمه کنگو در مسجدسلیمان گزارش نشده و مردم به شایعات توجه نکنند.

همچنین مرتضی اکبری مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت مسجدسلیمان نیز در رابطه با این بیماری گفت:بیماری تب کریمه کنگو سالهاست که در دنیا افرادی را مبتلا کرده و هرساله در کشور ما هم ممکن است افرادی مبتلا شوند.

وی افزود:آخرین مورد ابتلا به این بیماری در مسجدسلیمان مربوط به سال ۱۳۸۷ است که یک نفر به این بیماری مبتلا شد و پس از طی مراحل درمان بهبود یافت و تاکنون هیچ مورد فوتی بدلیل ابتلا به بیماری تب کریمه در مسجدسلیمان نداشته ایم.

اکبری عنوان داشت:علایم بیماری تب کریمه تب و خونریزی است که این علایم با علایم دیگر بیماری ها مشابه است اما هر تب و خونریزی را نباید  علایم قطعی ابتلا به بیماری تب کریمه بدانیم.

وی با تاکید بر اینکه حتی یک مورد مشکوک به این بیماری هم تا این لحظه در مسجدسلیمان مشاهده نشده گفت:مردم به شایعات انتشار یافته در فضای مجازی توجه نکنند./آسماری