همایش بزرگ هوای پاک در مسجدسلیمان برگزار شد
همایش بزرگ هوای پاک در مسجدسلیمان برگزار شد

سایت خبری شهر اولین ها//همایش بزرگ هوای پاک باهمکاری سازمان دانش آموزی و اداره محیط زیست مسجدسلیمان برگزار شد / به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، همایش بزرگ هوای پاک با هکاری سازما دانش اموزی ،اداره محیط زیست، شبکه بهداشت و درمان درمکان سینما فرهنگیان مسجدسلیمان برگزار شد. در ابتدای مراسم حسینی رئیس سازمان […]

سایت خبری شهر اولین ها//همایش بزرگ هوای پاک باهمکاری سازمان دانش آموزی و اداره محیط زیست مسجدسلیمان برگزار شد /

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، همایش بزرگ هوای پاک با هکاری سازما دانش اموزی ،اداره محیط زیست، شبکه بهداشت و درمان درمکان سینما فرهنگیان مسجدسلیمان برگزار شد.

در ابتدای مراسم حسینی رئیس سازمان دانش آموزی ضمن خیرمقدم به حضار در خصوص اهمیت هوای پاک بر زندگی انسانها ، جانوران و گیاهان سخن گفت.

در ادامه عیدیوندی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ضمن تبریک به ثمر رسیدن صبر و استقامت ملت ایران مقابل تحریم های بین المللی و به فرجام رسیدن برجام گفت هوای پاک در راستای تلاش ما حاصل می شود.

وی بیان کرد: توجه به درختان و هوا و زمین سلامت همه ی موجودات را به ارمغان می آورد.

در این جشن برنامه هایی از جمله سرود محلی پیشتازان ،نمایش محیط یاران ،حرکات ورزشی ،دکلمه و … برگزار شد .

همافر حیدری کارشناس سازمان دانش آموزی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: هدف از برگزاری این برنامه توجه هرچه بیشتر بچه ها و والدین به حفظ هوای پاک ، محیط زیست و همکاری همگانی در سرسبزی و آبادانی شهر و کشور عزیزمان است.

وی در ادامه از همه مربیان، مدیران ،دانش اموزان پش آهنگ شرکت کننده و اداراتی که در برپایی این همایش همکاری نمودند تقدیر و تشکر کرد .