همانند قشقایی ، قوم بختیاری هم صاحب تیم دسته دومی شد/ جزئیات + تصاویر
همانند قشقایی ، قوم بختیاری هم صاحب تیم دسته دومی شد/ جزئیات + تصاویر

شهر اولین ها//تیم با نام بختیاری رسما کار خود را آغاز کرد تا قوم بختیاری همانند قوم قشقایی صاحب یک تیم دسته دومی باشد. به گزارش شهر اولین ها، از مدت ها پیش شنیده می شد که تیمی به نام بختیاری قرار است در خوزستان شروع به فعالیت کند و مسئولان این تیم به دنبال […]

شهر اولین ها//تیم با نام بختیاری رسما کار خود را آغاز کرد تا قوم بختیاری همانند قوم قشقایی صاحب یک تیم دسته دومی باشد.

به گزارش شهر اولین ها، از مدت ها پیش شنیده می شد که تیمی به نام بختیاری قرار است در خوزستان شروع به فعالیت کند و مسئولان این تیم به دنبال خرید امتیاز یک تیم دسته دومی بودند تا قوم بختیاری همانند قوم قشقایی بتواند در فوتبال ایران صاحب تیم شود.دو روز گذشته طی جلسه ای بین مسئولان باشگاه شاهین ماهشهر و تیم بختیاری امتیاز تیم دسته دومی شاهین ماهشهر که با مشکلات مالی عدیده ای دست و پنجه نرم می کرد به تیم بختیاری واگذار شد.
البته ماهشهری ها یک تیم دیگر به نام شهرداری ماهشهر در لیگ دسته دو دارند که از شانس بالایی برای صعود به لیگ یک برخوردار است.مسابقات تیم بختیاری به احتمال فراوان در اهواز برگزار می شود.
مهران باباپور در مراسم افتتاحیه اظهار کرد: باشگاه فرهنگی ـ ورزشی بختیاری و تیم فوتبال این باشگاه در راستای اعتلای نام بختیاری، در پاسداری از مرزهای فرهنگی و یادآوری رشادت های قوم بزرگ بختیاری در تعامل با دیگر اقوام بزرگ ایرانی شروع به فعالیت کرده است.نائب رئیس هیئت مدیره این باشگاه افزود: کار این باشگاه در زمینه اوقات فراغت جوانان، نوجوانان و نونهالان نیز فعالیت هایی را برنامه ریزی خواهد کرد.
وی تصریح کرد: بحث اصلی باشگاه ورزشی بختیاری پیرامون فعال کردن تیم فوتبال لیگ دو است که برای تحقق این هدف تیم شاهین ماهشهر را خریداری و مجوز آن هم کسب شده است.
باباپور با اشاره به اینکه این باشگاه در زمینه تاریخی و شناسایی ظرفیت های قوم بختیاری و دیگر اقوام گام برمی دارد، ادامه داد: فعالیت ورزشی این تیم فوتبال به زودی شروع به کار می کند.
نائب رئیس هیئت مدیره این باشگاه تأکید کرد: قطعا فعالیت های انجام شده در این باشگاه مربوط به قوم و یا منطقه خاصی نیست بلکه فقط با برند بختیاری شروع به کار می کند؛ بختیاری ها در فتح قندهار، مشروطه و حتی انعقاد قراردادهای نفتی همیشه پیشکسوت بوده و در کنار سایر اقوام با بردباری و تعامل بسیار خوبی زندگی کرده اند.
وی در ارتباط با آغاز به کار این باشگاه بیان کرد: افتتاح این باشگاه حرکت و ظرفیت خوبی برای اوقات فراغت جوانان و در عین حال در راستای شناسایی تاریخ بختیاری نیز فرصت بالقوه ای است.
محمد مجد مدیرعامل، محمد رادمهر رئیس هیئت مدیره، مهران بابا پور نائب رئیس هیئت مدیره، غلام رضایی میر قائد عضو هیئت مدیره و سیدعلی حسینی عضو هیئت مدیره این باشگاه هستند.

تیم بختیاری +شاهین ماهشهر +لیگ دسته دوم

تیم بختیاری +شاهین ماهشهر +لیگ دسته دوم