همانند دوران جنگ همه باید با هم متحد و یکدل باشیم تا بتوانیم از این مرحله عبور کنیم
همانند دوران جنگ همه باید با هم متحد و یکدل باشیم تا بتوانیم از این مرحله عبور کنیم

شهر اولین ها//فرماندار محترم شهرستان مسجدسلیمان با توجه به پیک بیماری کرونا و گسترش این بیماری در روزهای اخیر ، از مردم عزیز مسجدسلیمانی خواست به جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند. محمد پاکدل اظهار داشت: در این برهه حساس لازم است ضمن پرهیز از دامن زدن به شایعات و هوشیاری کامل در […]

شهر اولین ها//فرماندار محترم شهرستان مسجدسلیمان با توجه به پیک بیماری کرونا و گسترش این بیماری در روزهای اخیر ، از مردم عزیز مسجدسلیمانی خواست به جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند.

محمد پاکدل اظهار داشت: در این برهه حساس لازم است ضمن پرهیز از دامن زدن به شایعات و هوشیاری کامل در توجه به اطلاع‌رسانی‌های مراجع رسمی، توصیه‌های پزشکی و الزامات بهداشتی به‌طور جدی مراعات گردد و شهروندان عزیز مسجدسلیمانی با خارج نشدن از منازل خود ما را یاری کنند تا این بحران را نیز پشت سر گذاریم.

رئیس شورای تامین مسجدسلیمان با یادآوری پیک بیماری در ۱۴روز آینده گفت : جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بار دیگر از شهروندان عزیز و همراه خواهشمندیم برای سلامتی خود و خانواده هایشان در خانه بمانند و فقط برای کارهای ضروری آن هم تنها یک نفر از اعضا خانواده با رعایت نکات بهداشتی به ضروریات خانواده رسیدگی کند.

فرماندار مسجدسلیمان افزود: جان و سلامت روح و جسم شهروندان برای ما در اولویت اول است و بار دیگر از مردم عزیر می خواهم اخبار را فقط از منابع معتبر دنبال کنند و به شایعات توجهی نکنند. در شرایط فعلی هماهنگی بین دستگاههای اداری بسیار حائز اهمیت است و همانند دوران جنگ همه باید با هم متحد و یکدل باشیم تا بتوانیم از این مرحله عبور کنیم. مردم شریف مسجدسلیمان خوشبختانه به این باور رسیده اند که در حال حاضر نباید در تجمعات و بازارهای هفتگی حضور یابند که این امر برای پیشگیری از این ویروس بسیار حائز اهمیت است.حضور پزشکان متخصص و متعهد در شهرستان مسجدسلیمان همه آحاد مردم را دلگرم کرده است که با همکاری مردم هر چه زودتر این ویروس را شکست دهیم.