هفته هفتم لیگ دسته اول خوزستان ؛استقلال مسجدسلیمان همچنان می برد …+ عکس
هفته هفتم لیگ دسته اول خوزستان ؛استقلال مسجدسلیمان همچنان می برد …+ عکس

شهر اولین ها// تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان در هفته هفتم مسابقات لیگ دسته اول خوزستان با یک پیروزی پرگل خارج از خانه یک گام دیگر به خوزستان نزدیکتر شد. به گزارش شهر اولین ها، هفته هفتم مسابقات لیگ دسته اول خوزستان روز گذشته در شهرهای مختلف استان انجام گرفت که در یکی از تماشایی ترین […]

شهر اولین ها// تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان در هفته هفتم مسابقات لیگ دسته اول خوزستان با یک پیروزی پرگل خارج از خانه یک گام دیگر به خوزستان نزدیکتر شد.

به گزارش شهر اولین ها، هفته هفتم مسابقات لیگ دسته اول خوزستان روز گذشته در شهرهای مختلف استان انجام گرفت که در یکی از تماشایی ترین دیدارها استقلال مسجدسلیمان در هفتکل میهمان استقلال این شهر بود که در نهایت با سه گل میزبان خوذ را شکست داد تا ضمن ادامه روند صعودی خود یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیکتر شود. گلهای آبی پوشان را در این دیدار عبدالله باورصاد، دانیال آذرگشب و میلاد قاسمی به ثمر رساندند.ضمن اینکه گل قاسمی با شوتی سرکش و دیدنی از فاصله 40متری بثمر رسید.

شاگردان امیر صادقی که هم اکنون با کسب 19 امتیاز از 7 دیدار همچنان در صدرجدول قرار دارند در هفته هشتم مسابقات باقرعه استراحت مواجه هستند تا در هفته نهم میزبان ایرانجوان ماهشهر باشند. آبی پوشان در صورت کسب 9 امتیاز از 5 دیدار آتی خود ( که سه دیدار را در خانه برگزار می کنند) با کارنامه ای درخشان به لیگ برتر خوزستان صعود خواهند نمود.

img-20161127-wa0001